«L'equinoziu d'autunnu hè sempre quì, è a rugiada di bambù hè ligeramente à sera.» L'autunnu hè altu è frescu, è u quartu termine solare di l'autunnu, l'equinoziu d'autunnu, vene pianu pianu.
«L'equinoziu d'autunnu hè uguale à u yin è u yang, dunque u ghjornu è a notte sò uguali, è u fretu è l'estate sò uguali.» Da a numinazione di l'equinoziu d'autunnu, ùn hè micca difficiule di vede chì in questu ghjornu, u yin è u yang sò uguali, u ghjornu è a notte sò uguali, è a rugiada hè freta è u ventu hè chjaru. À u listessu tempu, questu ghjornu accade à esse in mezu à i 90 ghjorni da u principiu di l'autunnu à l'autunnu ghjacciatu.
In u passatu, l'equinoziu d'autunnu era una esistenza estremamente impurtante in i vintiquattru termini sulari. Perchè l'equinoziu d'autunnu era a tradiziunale "festa di u sacrifiziu di a luna", è a Festa di a Metà Autunnu hè ancu evoluta da u "sacrificiu di a festa d'autunnu à a luna". Inoltre, dapoi u 2018, l'equinoziu d'autunnu annuale hè statu stabilitu cum'è a "Festa di a Raccolta di l'Agricultori Cinesi". In questu termine sulari, quandu i campi sò pieni di a gioia di una racolta abbundante, è a ghjente hà più cibu abbundante da tastà, hè megliu gode di i pochi ghjorni di a mità autunnu senza esse rattristatu da a scena fosca chì vene.
Data di publicazione: 23 di settembre di u 2022