Equinox d'autunnale

"L'equinozio di vaghjimu hè sempre quì, è a rugiada di bambù hè un pocu in a sera". U vaghjimu hè altu è croccante, è u quartu termu solare di u vaghjimu, l'equinox di vaghjimu, vene tranquillamente.
src=http___www.chinapoesy.com_UploadFiles_Poesy_20200922_e1c99110-d895-4858-bf55-e67fbc167b92.jpg&refer=http___www.chinapoesy.webp
"L'equinozio d'autunnale hè uguali à u yin è u yang, cusì u ghjornu è a notte sò uguali, è u fretu è l'estiu sò uguali". Da u nome di l'equinox di vaghjimu, ùn hè micca difficiule di vede chì in questu ghjornu, yin è yang sò uguali, u ghjornu è a notte sò uguali, è a rugiada hè fridda è u ventu hè chjaru. À u listessu tempu, questu ghjornu passa à a mità di i ghjorni 90 da u principiu di u vaghjimu à u vaghjimu friddu.

In u passatu, l'equinox di vaghjimu era una esistenza estremamente impurtante in i vinti quattru termini solari. Perchè l'equinox di vaghjimu era u tradiziunale "festival di u sacrificiu di luna", è u Festival di u Mid-Autumn hà ancu evolutu da u "sacrificiu di u festival di vaghjimu à a luna". Inoltre, dapoi u 2018, l'equinox annu di vaghjimu hè statu stabilitu cum'è "Festival di a Racolta di Agricultori Cinesi". In questu termu solare, quandu i campi sò pieni di l'alegria di una racolta di bumper, è a ghjente hà più alimentu abbundante per esse tastatu, hè megliu di gode di i pochi ghjorni di a mità di u vaghjimu senza esse tristu da a scena sbulicata chì vene.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022