Fascette di cavi

Fascetta di cavi

Una fascetta per cavi (cunnisciuta ancu cum'è fascetta per tubi, fascetta zip) hè un tipu di fissaggio, per tene inseme oggetti, principalmente cavi elettrici è fili. Per via di u so bassu costu, a so facilità d'usu è a so forza di legatura, e fascette per cavi sò omnipresenti, truvendu usu in una vasta gamma di altre applicazioni.

fascetta di cavi in ​​nylon

A fascetta di cavi cumuna, nurmalmente fatta di nylon, hà una sezione di nastro flessibile cù denti chì s'impegnanu cù un nottolu in a testa per furmà un cricchetto in modu chì quandu l'estremità libera di a sezione di nastro hè tirata, a fascetta di cavi si stringe è ùn si stacca. Alcune fascette includenu una linguetta chì pò esse pressata per liberà u cricchetto in modu chì a fascetta possa esse allentata o rimossa, è forse riutilizzata. E versioni in acciaio inox, alcune rivestite cù una plastica robusta, sò adatte per applicazioni esterne è ambienti periculosi.

Cuncepimentu è usu

A fascetta di cavi a più cumuna hè custituita da una cinta di nylon flessibile cù una cremagliera integrata, è à una estremità un cricchetto in una piccula scatula aperta. Una volta chì a punta appuntita di a fascetta di cavi hè stata tirata attraversu a scatula è oltre u cricchetto, hè impedita di esse tirata in daretu; u cappiu risultante pò esse tiratu solu più strettu. Questu permette di ligà parechji cavi inseme in un fasciu di cavi è/o di furmà un arburu di cavi.

fascetta di cavi ss

Un dispositivu o strumentu di tensione di fascette pò esse adupratu per applicà una fascetta cù un gradu specificu di tensione. U strumentu pò taglià a coda extra à livellu di a testa per evità un bordu affilatu chì altrimenti puderebbe causà ferite. L'arnesi ligeri sò azionati stringhjendu u manicu cù e dite, mentre chì e versioni pesanti ponu esse alimentate da aria compressa o da un solenoide, per prevene ferite da sforzu ripetitivu.

Per aumentà a resistenza à a luce ultravioletta in l'applicazioni esterne, u nylon chì cuntene un minimu di 2% di neru di carbone hè adupratu per prutege e catene di polimeri è allargà a vita di serviziu di a fascetta per cavi. [citazione necessaria] E fascette per cavi blu sò furnite à l'industria alimentaria è cuntenenu un additivu metallicu per pudè esse rilevate da i rilevatori di metalli industriali.

cravatta ss

E fascette per cavi in ​​acciaio inox sò ancu dispunibili per applicazioni ignifughe - e fascette in acciaio inox rivestite sò dispunibili per impedisce l'attaccu galvanicu da metalli dissimili (per esempiu, i canali di cavi rivestiti di zincu).

Storia

E fascette per cavi sò state inventate per a prima volta da Thomas & Betts, una sucietà elettrica, in u 1958 sottu a marca Ty-Rap. Inizialmente eranu cuncepite per i cablaggi di l'aerei. U disignu originale utilizava un dente metallicu, è questi ponu ancu esse ottenuti. I pruduttori sò dopu passati à u disignu in nylon/plastica.

À traversu l'anni, u disignu hè statu allargatu è sviluppatu in numerosi prudutti derivati. Un esempiu hè statu un anellu autobloccante sviluppatu cum'è alternativa à a sutura à cordone di borsa in l'anastomosi di u colon.

L'inventore di e fascette per cavi Ty-Rap, Maurus C. Logan, hà travagliatu per Thomas & Betts è hà finitu a so carriera in a cumpagnia cum'è vicepresidente di ricerca è sviluppu. Durante u so mandatu in Thomas & Betts, hà cuntribuitu à u sviluppu è à a cummercializazione di parechji prudutti Thomas & Betts di successu. Logan hè mortu u 12 di nuvembre di u 2007, à l'età di 86 anni.

L'idea di a fascetta per cavi hè ghjunta à Logan mentre visitava un stabilimentu di fabricazione di aerei Boeing in u 1956. U cablaggio di l'aerei era un'impresa ingombrante è dettagliata, chì implicava migliaia di piedi di filu urganizati nantu à fogli di compensatu di 50 piedi di lunghezza è tenuti in piazza cù una corda di nylon intrecciata, annodata è cerata. Ogni nodu duvia esse tiratu strettu avvolgendu a corda intornu à u ditu, ciò chì qualchì volta tagliava i diti di l'operatore finu à chì sviluppavanu calli spessi o "mani da hamburger". Logan era cunvintu chì ci duvia esse un modu più faciule è più indulgente per compie stu compitu criticu.

Per i prossimi dui anni, Logan hà sperimentatu cù diversi strumenti è materiali. U 24 di ghjugnu di u 1958, hè statu presentatu un brevettu per a fascetta per cavi Ty-Rap.

 


Data di publicazione: 07 lug 2021