Notizie di a Fiera di Canton

A fiera di l'importazione è l'esportazione di a Cina hè cunnisciuta ancu cum'è fiera di Canton. Fundata in a primavera di u 1957 è tenuta in Guangzhou in a primavera è u vaghjimu di ogni annu, hè un avvenimentu cummerciale internaziunale cumpletu cù a storia più longa, u livellu più altu, u più grande. scala, i categurie di merchenzie più cumpletu, u più grande numaru di participanti è u megliu effettu transazzione in Cina.

svd

Tianjin TheOne Metal Products Co.,ltd hà assistitu à u 115thFiera di Canton in 2013 per a prima volta.Tutti i membri sò andati à a fiera.

vde vd

Da tandu, assistemu à a Fiera di Canton duie volte à l'annu è uttene parechji clienti ancu cù assai ordini.

ri

Ma à u principiu di u 2020, per via di l'epidemie di Corona Virus, tuttu u paese era chjusu.È à u principiu di marzu, l'epidemie di virus à l'esteru.Cum'è sapemu, a Fiera di Canton hè stata in l'aprili, quandu ci dumandu se a fiera si terrà questu annu, u Ministeru di u Cummerciu di a Republica Populari Chine informa chì A 127a fiera di importazione è esportazione di Cina (fiera di Canton) si terrà. in linea per 10 ghjorni da 15-24thJune.Holding a fiera di Canton in linea hè una misura innovativa per affruntà attivamente l'impattu di l'epidemie di covid-19 è stabilizzà u mercatu di basa di u cummerciu esteru è l'investimentu, chì aiuta à aiutà l'imprese di cumerciu straneru à ottene ordini è prutegge u mercatu, è ghjucà. u rolu di a fiera megliu cum'è una piattaforma per l'apertura all-round à u mondu esternu. U ministeru di u cummerciu aderisce à l'impurtanza di l'impurtazione è di l'esportazione, fà un bonu travagliu in a cunnessione di a produzzione, furnimentu è marketing, mobilizà attivamente. tutte e forze, migliurà u livellu tecnicu, sustegnu servizii, a spirienza in linea di u vastu numeru di l'imprese è i cummircianti, è strive à tèniri un "periodu spiciali, significatu spiciali, misure spiciali, soprattuttu maravigliosu" nanu Canton fair.Welcome intraprese naziunali è straneri è i cummercianti à participà.

Oghje, avemu preparatu attivamente per a Fiera di Canton in linea nantu à ogni aspettu.Cù a piattaforma di fiera di Canton in linea, permette à più cumpratori domestici è internaziunali di scuntràci, cunnoscici, è uttene a cooperazione win-win cun noi.

Sta volta u nostru Canton Fair Booth No. hè 16.3I32.Benvenuti à visità u nostru stand in linea.


Tempu di post: 12-ghjugnu-2020