Celebrà u Capu d'Annu Cinese: L'Essenza di u Capu d'Annu Cinese
L'annu novu lunare, cunnisciutu ancu cum'è a Festa di Primavera, hè una di e feste più impurtanti di a cultura cinese. Sta festa marca l'iniziu di u calendariu lunare è di solitu cade trà u 21 di ghjennaghju è u 20 di ferraghju. Hè un tempu per e famiglie di riunisce si, venerà i so antenati è accoglie u novu annu cù speranza è gioia.
A Festa di Primavera in Cina hè ricca di tradizioni è usi, trasmessi di generazione in generazione. I preparativi per a Festa di Primavera cumincianu di solitu settimane in anticipu, cù e famiglie chì puliscenu e so case per spazzà via a mala furtuna è inaugurà a bona furtuna. Decorazioni rosse, simbulizendu a felicità è a prosperità, decoranu case è strade, è a ghjente appende lanterne è distici per pricà per benedizioni per l'annu à vene.
A vigilia di Capu d'Annu, e famiglie si riuniscenu per una cena di riunione, chì hè u pastu u più impurtante di l'annu. I piatti serviti à a cena di riunione anu spessu significati simbolichi, cum'è u pesciu per una bona racolta è i ravioli per a ricchezza. À u sonu di a mezanotte, i fuochi d'artificiu illuminanu u celu per scaccià i spiriti maligni è accoglie l'arrivu di u novu annu cù un scoppiu.
E celebrazioni duranu 15 ghjorni, culminendu cù a Festa di e Lanterne, quandu a ghjente appende lanterne culurite è ogni famiglia manghja un pastu di ravioli di risu dolce. Ogni ghjornu di a Festa di Primavera presenta una varietà di attività, cumprese danze di leoni, sfilate di dragoni è dà à i zitelli è à l'adulti micca maritati buste rosse piene di soldi, cunnisciute cum'è "hongbao", per a bona furtuna.
In fondu, u Capu d'Annu Cinese, o Festa di Primavera, hè un tempu di rinnovu, riflessione è celebrazione. Incarna u spiritu di l'unità familiare è di u patrimoniu culturale, è hè una festa cara da milioni di persone in u mondu sanu. À misura chì e vacanze s'avvicinanu, l'eccitazione cresce, ricurdendu à tutti l'impurtanza di a speranza, di a gioia è di l'unità in l'annu à vene.
Data di publicazione: 17 di ghjennaghju di u 2025