Celebrà u New Year Chine: L'essenza di l'annu novu cinese
L'annu novu Lunar, cunnisciutu ancu u festival di primavera, hè unu di i festival più opati più impurtante in a cultura cinese. Questa vacanze marchetteghja l'un principiu di u calendar di lunare è u 20 di ghjennaghju è u 20 di Ghjornu è hè un tempu per e famiglie, aduscene e so antenate cù speranza è gioia.
A festival di primavera di a Cina hè ricca in tradizioni è altre sò passati da generazione à generazione. Preparazioni per a festa di primavera principiatu generalmente settimane in anticipu, cù e famiglie pulizzianu e so case per spazzola a mala sorte è usher in bona furtuna. I decorazioni rossi, simbolizendu felicità è prosperità, decorate e strade, è e persone chì si appiccicanu linterni è di colli per pricà per a riproduzione di a benedizioni.
A vigilia di l'annu novu, e famiglie si riuniscenu per una cena di reunione, chì hè u più impurtante di l'annu. I piatti serviti in a cena di a riunion hà spessu significati simbolichi, cum'è u pesciu per una bona cugliera è i dumplings per a ricchezza. À u colpu di mezzanotte, arrabbiati luminanu u celu per alluntanassi i spiriti cattivi è benvenuti l'arrivata di l'annu novu cù un bang.
I cesti di per testi di 15. Ogni ghjornu di u festival di primavera presenta una varietà di attività, partati di in Dragone, è dà adulti rossi rossi pienu di soldi, cunnisciuta ". Sonu"
À u so Core, Anu novu Chinu, o Festival di primavera, hè un tempu di rinnuvaghju, riflutazione è di celemerazione. Mearghje u Spìritu di a Figlia di Famiglia è Patrimonio Uniformazioni è Patrimonio Culoliu è hè una vacanze in valutata di milioni di persone in u mondu. Cum'è e vacanze si affrende, custruisce e custruzioni, ricurdà à tutti di l'impurtanza di a speranza, gioia è unità in l'annu AE
Tempu di Post: Jan-17-2025