A vera situazione di Covid-19 in Cina

A Cina hè testimone di un piccu dramaticu di casi ghjurnali cù più di 5.000 signalati marti, u più grande in 2 anni.

yiqing

 

«A situazione di l'epidemia di COVID-19 in Cina hè tetra è cumplessa, rendendu più difficiule a prevenzione è u cuntrollu», hà dettu un ufficiale di a Cummissione Naziunale di Salute.

Di e 31 pruvince in Cina, 28 anu signalatu casi di coronavirus dapoi a settimana passata.

Tuttavia, u funziunariu hà dettu chì "e pruvince è e cità affettate a trattanu in modu ordinatu è favurevule; cusì, l'epidemia in generale hè sempre sottu cuntrollu".

A Cina cuntinentale hà signalatu 15 000 casi di coronavirus durante stu mese, hà dettu u funziunariu.

"Cù un numeru crescente di casi pusitivi, a difficultà di prevene è cuntrullà a malatia hè ancu aumentata", aghjunse u funziunariu.

Prima, i funzionari di a salute anu dettu chì a Cina hà signalatu marti 5.154 casi, cumpresi 1.647 "portatori silenziosi".

L'infezioni sò aumentate significativamente per a prima volta in dui anni dapoi l'iniziu di a pandemia, quandu l'autorità anu impostu un strettu cunfinamentu di 77 ghjorni per cuntene u coronavirus.

A pruvincia di Jilin in u nordeste di a Cina, chì hà una pupulazione di più di 21 milioni di persone, hè stata a più colpita da l'ultima onda d'infezioni, cù 4.067 casi di coronavirus signalati solu quì. A regione hè stata messa sottu cunfinamentu.

Mentre Jilin si trova di fronte à una "situazione severa è cumplicata", Zhang Li, vicecapu di a cummissione provinciale di salute, hà dettu chì l'amministrazione piglierà "misure d'emergenza non convenzionali" per spinghje per un test nucleicu in tutta a pruvincia, hà riportatu u quotidianu statale Global Times.

E cità di Changchun è Jilin stanu subendu una rapida diffusione di l'infezzione.

Parechje cità, cumprese Shanghai è Shenzhen, anu impostu cunfinamenti stretti, furzendu e cumpagnie di fabricazione lucali è internaziunali à chjude e so attività cum'è parte di e misure per cuntene a diffusione di u virus.
L'autorità di a pruvincia di Jilin anu custruitu cinque ospedali improvvisati in Changchun è Jilin cù una capacità di 22.880 letti per gestisce i pazienti COVID-19.

Per cumbatte COVID-19, circa 7.000 suldati sò stati mobilizzati per aiutà cù e misure antivirus, mentre chì 1.200 suldati in pensione si sò offerti vuluntarii per travaglià in quarantena è in siti di test, secondu u rapportu.

Per rinfurzà a so capacità di test, l'autorità provinciali anu acquistatu 12 milioni di kit di test di l'antigeni luni.

Parechji ufficiali sò stati licenziati per via di u so fiascu durante l'epidemia di virus novu.

 


Data di publicazione: 17 di marzu di u 2022