Situazione epidemica News

Dapoi u principiu di u 2020, l'epidemie di pneumonia da u virus corona hè accaduta in tuttu u paese.Questa epidemia hà una diffusione rapida, una larga gamma è un gran dannu. TUTTI i Cinesi stanu in casa è ùn permettenu micca di andà fora. Facemu ancu u nostru travagliu in casa per un mesi.

Per assicurà a sicurezza è a prevenzione di l'epidemie durante a situazione epidemica, tutti l'impiegati di a fabbrica sò uniti è attivamente per fà u travagliu di prevenzione di l'epidemie, cumprese a preparazione di diversi prudutti di disinfezione è prutezzione.Dapoi u focu, cumprà 84 disinfezione per disinfettà l'area di l'uffiziu ogni ghjornu, è articuli cum'è pistole di temperatura, vetri protettivi, maschere è altri articuli sò previsti per esse preparati per u travagliu post-ripresa.Facemu ancu u travagliu statisticu di ogni impiigatu in u parcu durante a situazione epidemica, è accuratamente per assicurà chì a situazione di viaghju di ogni impiigatu.Stipulemu chì i travagliadori devenu portà maschere in a strada di a fabbrica è ancu durante u tempu di travagliu.U persunale di sicurità deve fà u travagliu di sicurità cun cura, ùn permettenu micca u persunale esternu per entre in u parcu senza circustanze spiciali;fate attenzione à u novu prugressu di a situazione epidemica ogni ghjornu.Se i risichi di sicurezza nascosti sò accaduti, i dipartimenti pertinenti sò avvisati in tempu è sò tenuti à fà u so propiu travagliu di isolamentu.

eiu dv

À principiu d'aprile, u virus corona hà cuminciatu à sparghje fora di l'Europa è u Mediu Oriente induve i nostri clienti campanu. Cunsiderate chì i so paesi ùn mancanu di maschere, li mandemu maschere è guanti gratuitamente. Spergu chì ogni cliente pò campà. sicuru durante sta epidemia.

Dapoi l'occurrence di l'epidemie, tutti l'impiegati di a nostra cumpagnia anu pigliatu a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie cum'è u so scopu cumuni, è sò uniti per assicurà chì tutti l'impiegati ùn anu micca epidemia.

dsv

 

 


Tempu di Postu: Feb-25-2020