Halloween hè ancu chjamatu Tutti i Santi. Hè una festa tradiziunale occidentale u 1 di nuvembre ogni annu; è u 31 d'ottobre, a vigilia di Halloween, hè u tempu più animatu di sta festa. In Cinese, Halloween hè spessu traduttu cum'è u ghjornu di Tutti i Santi.
Per celebrà l'avventu di Halloween, i zitelli si vestanu cum'è cute ghosts è chjappà à e porte da casa à casa, dumandendu dolci, altrimenti schernu o trattanu. À u listessu tempu, si dice chì in questa notte, diversi fantasmi è mostri si vestanu da zitelli è si mischianu in a folla per celebrà a venuta di Halloween, è l'omu si vesteranu cum'è diversi fantasmi per fà i fantasmi più armoniosi. .
L'origine di Halloween
Più di dui mila anni fà, e chjese cristiane in Auropa anu designatu u 1 di nuvembre cum'è "ALL HALLOWSDAY" (ALL HALLOWSDAY). "HALLOW" significa santu. A legenda conta chì, dapoi u 500 aC, i Celti (CELTS) chì vivenu in Irlanda, Scozia è altri lochi anu spusatu u festival un ghjornu in avanti, vale à dì u 31 d'ottobre. Credu chì questu ghjornu hè u ghjornu chì l'estate finisci ufficialmente, vale à dì, u ghjornu chì u duru invernu principia à u principiu di l'annu novu. À quellu tempu, era cridutu chì l'ànima morta di u mortu tornanu à e so antiche residenze per truvà criaturi in i persone viventi in questu ghjornu, per esse rigenerate, è questu hè l'unica speranza per una persona per rinasce dopu a morte. .I viventi anu a paura di l'anime morti per piglià a so vita, cusì a ghjente spegne u focu è a lume di candele in questu ghjornu, perchè l'ànime morte ùn ponu truvà i vivi, è si vestanu cum'è dimònii è fantasmi per spaventà l'anime morti. Dopu à quessa, reignite u focu è a candela per inizià un novu annu di vita.
Tempu di post: 29-oct-2021