Halloween hè ancu chjamatu tutti i Santi '. Hè una festa à tradiziunale occidentale u 1u di Novembre ogni annu; U 31 d'ottobre, a Eva di Halloween, hè tempu più vivaci di stu festival. In Cinese, Halloween hè spessu traduttu cum'è tuttu u ghjornu di Santi.
Per festighjà l'avventu di Halloween, i zitelli saranu il belli fashi è in biscinu nantu à e porte, in casa, dumandate a caram, altrimentiale o trattamenti. À u stessu tempu, si dettu chì di sta notte, diverse ghostri è mostri à festighjà l'omu vetraghju parechji fantasmi.
L'origine di Halloween
Più di duie mille anni fà, i chjese cristiane anu designatu 1 u 1 di Nuvembre cum'è "Tutti a Halowday" (tuttu u silione). "Hallow" significa San. Legendallu hà questu postu chì 500 BC, celts (Celts) vivono in Irlanda, Scozia è altri locu chì anu da finisce u ghjornu chì hè u ghjornu di l'estate À questu tempu, hè statu credeva l'animi mosi di u mortu di i morti residenza per truvà e a ghjente chì si trovava à u focu di a morte chì ùn ponu micca truvà a so vita, è cumu si ne vistenu à a vendita, è chì vesti sò spaventà l'anime morti. Dopu à questu, anu regignanu u focu è a candelle per inizià un novu annu di a vita.
Tempu post: Utt-29-2021