Ghjurnata Internaziunale di a Donna (IWD in breve), cunnisciuta ancu com'è "Giornata Internaziunale di a Donna", "8 di marzu" è "8 di marzu di a donna". Hè una festa chì si stabilisce l'8 di marzu di ogni annu per celebrà i cuntributi impurtanti è i grandi rializazioni di e donne in i campi di l'ecunumia, a pulitica è a sucetà.
U ghjornu internaziunale di a donna hè una festa celebrata in parechji paesi di u mondu. In questu ghjornu, i rializazioni di e donne sò ricunnisciuti, indipendentemente da a so naziunalità, etnia, lingua, cultura, statutu ecunomicu è pusizione pulitica. Dapoi u so principiu, u ghjornu internaziunale di a donna hà apertu un novu mondu per e donne in i paesi sviluppati è in via di sviluppu. U crescente muvimentu internaziunale di e donne, rinfurzatu da quattru cunferenze glubale di e Nazioni Unite nantu à e donne, è l'osservanza di u ghjornu internaziunale di a donna sò diventati un grido di rallimentu per i diritti di e donne è a participazione di e donne in l'affari pulitichi è ecunomichi.
Pigliate sta opportunità, augurate à tutti l'amiche di e femine una felice festa! Vogliu ancu chì l'atlete olimpiche femine chì participanu à i Ghjochi Paralimpichi d'Invernu si rompenu è rializeghjanu i so sogni. Aiò!
Tempu di Postu: Mar-08-2022