U 17u Gruppu di 20 (G20) Summit cunclusu u 16 di nuvembre cù l'adopzione di a Dichjarazione di u Summit di Bali, un risultatu duru vintu. A causa di l'attuale situazione internaziunale cumplessa, severa è sempre più volatile, parechji analisti anu dettu chì a dichjarazione di u Summit di Bali ùn pò esse aduttatu cum'è i precedenti summits G20. Hè infurmatu chì l'Indonésia, u paese ospitante, hà fattu un pianu. Tuttavia, i capi di i paesi participanti anu trattatu e diffarenze in modu pragmaticu è flessibile, cercanu a cooperazione da una pusizioni più altu è un sensu più forte di rispunsabilità, è ghjunghjenu à una seria di cunsensu impurtante.
Avemu vistu chì u spiritu di circà un terrenu cumunu mentre scaffali e differenze hà tornatu un rolu di guida in u mumentu criticu di u sviluppu umanu. In u 1955, u Premier Zhou Enlai hà ancu presentatu a pulitica di "cercà un terrenu cumunu mentre scaffava e differenze" mentre participava à a Conferenza di Bandung Asiatica-Africana in Indonesia. Implementendu stu principiu, a Conferenza di Bandung hè diventata una tappa marcante in u cursu di a storia mundiale. Da Bandung à Bali, più di mezu seculu fà, in un mondu più diversificatu è un paisaghju internaziunale multipolare, a ricerca di un terrenu cumunu mentre riservà e differenze hè diventata più pertinente. Hè diventatu un principiu guida maiò per trattà e relazioni bilaterali è risolve e sfide glubale.
Certi anu chjamatu u summit "un salvamentu per l'economia glubale minacciata da a ricessione". Se vistu in questa luce, a riaffermazione di i dirigenti di u so impegnu à travaglià inseme una volta di novu per affruntà e sfide ecunomiche glubale indica senza dubbitu un summit successu. A Dichjarazione hè un signu di u successu di u Summit di Bali è hà aumentatu a cunfidenza di a cumunità internaziunale in a soluzione curretta di l'ecunumia glubale è altri prublemi glubale. Avemu da dà un pollice à a Presidenza indonesiana per un travagliu ben fattu.
A maiò parte di i media americani è occidentali anu focu annantu à l'espressione di a Dichjarazione di u cunflittu trà Russia è Ucraina. Certi media americani anu dettu ancu chì "i Stati Uniti è i so Alliati anu vintu una vittoria maiò". Ci vole à dì chì sta interpretazione ùn hè micca solu unilaterale, ma ancu completamente sbagliata. Hè ingannatu à l'attenzione internaziunale è tradisce è manca di rispettu à i sforzi multilaterali di sta Summit G20. Ovviamente, l'opinione publica di i Stati Uniti è l'Occidenti, chì hè curiosa è preventiva, spessu ùn riesce à distingue e priurità da e priurità, o cunfundisce deliberatamente l'opinione publica.
A Dichjarazione ricunnosce à u principiu chì u G20 hè u primu foru per a cooperazione economica glubale è "micca un foru per affruntà i prublemi di sicurezza". U cuntenutu principale di a Dichjarazione hè di prumove a ricuperazione ecunomica mundiale, affruntà e sfide glubale è stabilisce e fundazioni per una crescita forte, sustenibile, equilibrata è inclusiva. Da a pandemia, l'ecologia climatica, a trasfurmazioni digitale, l'energia è l'alimentariu à a finanza, l'allievu di u debitu, u sistema di cummerciale multilaterale è a catena di furnimentu, u summit hà tenutu un gran numaru di discussioni altamente prufessiunali è pratiche, è hà sottolineatu l'impurtanza di a cooperazione in diversi campi. Quessi sò i punti culminanti, e perle. Aghju bisognu di aghjunghje chì a pusizione di a Cina nantu à a questione ucraina hè coherente, chjara è immutata.
Quandu i Cinesi leghjenu u DOC, scontranu parechje parolle è espressioni familiari, cum'è mantene a supremazia di e persone in a lotta contru l'epidemie, vive in armunia cù a natura, è riaffirmendu u nostru impegnu à a tolleranza zero di a corruzzione. A Dichjarazione menziona ancu l'iniziativa di u Summit di Hangzhou, chì riflette a cuntribuzione eccezziunale di a Cina à u mecanismu multilaterale di u G20. In generale, u G20 hà ghjucatu a so funzione core cum'è una piattaforma per a coordinazione ecunomica glubale, è u multilateralismu hè statu enfatizatu, chì hè ciò chì a Cina spera di vede è s'impegna à prumove. Se vulemu dì "vittoria", hè una vittoria per u multilateralismu è a cooperazione win-win.
Di sicuru, sti vittorie sò preliminari è dipendenu da implementazione futura. U G20 hà grandi speranze perchè ùn hè micca un "negoziu parlante" ma un "squadra d'azzione". Semu devi esse nutatu chì u fundamentu di a cooperazione internaziunale hè sempre fragile, è a fiamma di a cooperazione hè sempre bisognu di cura. In seguitu, a fine di u summit deve esse u principiu di i paesi per onore i so impegni, piglià azzioni più concrete è strive per risultati tangibili più grande in cunfurmità cù a direzzione specifica specificata in u DOC. I paesi maiò, in particulare, duveranu guidà per esempiu è injecter più fiducia è forza in u mondu.
À a margine di a cima di u G20, un missile di fabricazione russa sbarcò in un paese polaccu vicinu à a fruntiera ucraina, uccidendu duie persone. L'incidentu subitu hà suscitatu teme d'escalation è di disrupzione à l'agenda G20. In ogni casu, a risposta di i paesi pertinenti hè stata relativamente raziunale è calma, è u G20 hè finitu bè, mantenendu l'unità generale. Stu incidente torna à ricurdà u mondu di u valore di a pace è di u sviluppu, è u cunsensu righjuntu à u Summit di Bali hè di grande significatu per a ricerca di a pace è u sviluppu di l'umanità.
Tempu di post: 18-novembre-2022