Festival di Qingming

U Festivale Chingming, cunnisciutu ancu cum'è u Festivale Qingming, hè un festivale tradiziunale cinese, chì si tene da u 4 à u 6 d'aprile ogni annu. Questu hè un ghjornu quandu e famiglie onoranu i so antenati visitendu e so tombe, pulendu e so tombe è offrendu cibu è altri oggetti. A festa hè ancu un tempu per chì a ghjente possi gode di l'aria aperta è apprezzà a bellezza di a natura in fiore primaverile.

Durante u Festivale Qingming, a ghjente rende omagiu à i so antenati brusgiendu incensu, offrendu sacrifici è spazzendu e tombe. Si crede chì fà cusì placa l'anime di i morti è porta benedizioni à i vivi. Questu attu di ricurdà è onurà l'antenati hè prufundamente radicatu in a cultura cinese è hè un modu impurtante per e famiglie di cunnette si cù e so tradizioni.

In più di l'usi tradiziunali, u Festivale Qingming hè ancu un bonu mumentu per e persone per fà attività all'apertu è attività di divertimentu. Parechje famiglie prufittanu di sta occasione per fà escursioni, fà vulà aquiloni è fà picnic in campagna. U festivale coincide cù l'arrivu di a primavera, è i fiori è l'arburi sò in fiore, aghjunghjendu à l'atmosfera festiva.

U ghjornu di a pulizia di e tombe hè un ghjornu festivu in parechji paesi asiatichi, cumpresi a Cina, Taiwan, Hong Kong è Singapore. Durante questu periodu, parechje imprese è uffizii guvernamentali sò chjusi, è a ghjente ne prufitta per passà u tempu cù e so famiglie è participà à i costumi tradiziunali di a festa.

In generale, u Festivale Qingming hè una festa chì hè à tempu commemorata sulennemente è celebrata cun gioia. Hè un tempu per e famiglie per riunisce si, onurà i so antenati è gode di a bellezza di a natura. Sta festa ricorda à a ghjente l'impurtanza di a famiglia, di a tradizione è di l'interconnessione di e generazioni passate, presenti è future.
微信图片_20240402102457


Data di publicazione: 02-04-2024