Riassume u passatu è guarda versu u futuru

U 2021 hè un annu straordinariu, chì si pò dì chì hè un grande cambiamentu. Pudemu stà in a crisa è avanzà, ciò chì richiede l'sforzi cuncertati di ogni impiegatu è di ogni cullega.

Parechji cambiamenti sò accaduti in l'attellu quest'annu, miglioramenti tecnichi, l'introduzione di talenti anziani è l'espansione di l'attellu di a fabbrica, ciò chì significa chì ci saranu novi scoperte in u novu annu.

ab05023d4a442ea66add10d455b5a1f

Dunque, in questu annu straordinariu, l'ultimu mese, cumu pudemu sforzà ci di catturà l'ultima volta ?

A valutazione più impurtante di un venditore hè a prestazione, chì hè ancu l'incarnazione di a capacità. Per catturà l'ultima volta, pensu personalmente chì hè u primu à seguità i clienti cooperativi. Prufittate pienamente di stu mese, a stagione di vendita di punta di i festival stranieri porterà una certa quantità di digestione di l'inventariu, dunque ci vole à risponde à i bisogni di i vechji clienti in tempu.

U secondu hè u sviluppu di novi clienti. In termini di sviluppu di novi clienti, duvemu capisce i clienti chì anu digià parlatu è avè una certa prufundità di cunniscenza l'unu di l'altru. Stu tipu di dumanda di compra di i clienti deve esse capitu strettamente. Finu à quandu ci hè un barlume d'uppurtunità, duvemu capisce fermamente. In particulare a situazione di quest'annu, duvemu seguità urgentemente. Perchè a differenza trà cumprà è ùn cumprà hè solu una questione di pensà, s'elli ùn a compranu micca, almenu u capitale hè sempre quì. S'elli compranu a merce, u cliente deve ancu suppurtà u risicu, ma finu à quandu a compra, pruveranu à vende a merce. Dunque, noi cum'è venditori simu assai impurtanti. Avemu bisognu di dì à i nostri clienti i vantaghji di i nostri prudutti è i vantaghji di u mercatu, è dà fiducia à i clienti, ma ancu dà ci di più, A cuuperazione di sti clienti ùn solu aghjunghjerà punti à a prestazione di quest'annu, ma ancu apre a strada à una grande splusione quandu l'ecunumia serà bona l'annu prossimu.

Eccettu per fà bè i passi sopra, cum'è venditore, ùn pudemu micca piantà di sviluppà novi clienti. Solu cù l'aumentu cuntinuu di e risorse di i clienti pudemu avè più opportunità di cuuperazione.

U 2021 hè un annu straordinariu, ci vole à esse più proattivi chè mai per seguità i clienti è attivà a nostra basa di clienti.

In l'ultimu mese, spergu chì ognunu di noi possi fà grandi sforzi per ghjunghje à i nostri scopi è compie u compitu.

In l'annu novu, luttemu inseme

1

 


Data di publicazione: 7 di ghjennaghju di u 2022