News di a squadra

Per rinfurzà e cumpetenze di cummerciale è u livellu di a squadra di cummerciale internaziunale, espansione l'idee di travagliu, migliurà i metudi di travagliu è aumentà l'efficienza di u travagliu, ancu per rinfurzà a custruzzione di a cultura di l'impresa, rinfurzà a cumunicazione in a squadra è a coesione, u General Manager-Ammy guidò u cummerciu internaziunale. squatra d'affari, chì anu quasi 20 persone viaghjà à Pechino, induve avemu lanciatu una attività speciale di team building.

ds

L'attività di team building hà pigliatu diverse forme, cumpresa a cumpetizione di l'alpinismo, a cumpetizione in spiaggia è a festa di u focu.In u prucessu di scalata, avemu cumpetitu è ​​incuraghjitu l'altri, dimustrendu u spiritu di unità di squadra.

Dopu à a cumpetizione, tutti si sò riuniti per beie è gode di l'alimentu lucale; u focu di campeghju chì seguita hà ancu brusgiatu l'entusiasmu di tutti in cima. Avemu realizatu una varietà di ghjochi, aumentatu virtualmente i sentimenti trà i culleghi, migliurà a cunniscenza è l'unità di tutti.

erg

Attraversu sta attività di team-building, avemu rinfurzatu a cumunicazione è a cuuperazione trà i dipartimenti è i culleghi; rinfurzà a cuesione di a cumpagnia;migliurà l'efficienza di u travagliu è l'entusiasmu di l'impiegati.À u listessu tempu, pudemu organizà i travaglii di travagliu di a cumpagnia in a seconda mità di l'annu, andendu in manu per cumpiendu a prestazione finale.

In a sucetà attuale, nimu ùn pò stà da ellu stessu.A cumpetizione corporativa ùn hè micca una cumpetizione persunale, ma una cumpetizione di squadra.Dunque, avemu bisognu di rinfurzà e cumpetenze di dirigenza, implementà a gestione umanistica, favurizà e persone per fà u so megliu, fà e so funzioni, rinfurzà a coesione di a squadra, ottene u sparte di a saviezza, u sparte di risorse, in modu chì pò ottene una cooperazione win-win, è infine ghjunghje un altu livellu. squadra di qualità è efficiente, prumove cusì u sviluppu rapidu di a cumpagnia.

vd


Tempu di post: 15-Jan-2020