A 127th Online Canton Fair

50 spazii di mostra in linea cù serviziu 24 ore, sala di trasmissione esclusiva per espositori 10 × 24, 105 spazii di prova cumpleti di e-commerce transfrontaliero è 6 ligami di piattaforma di e-commerce transfrontaliari sò lanciati simultaneamente ... A 127a Fiera di Canton hà iniziatu u 15.th,Ghjugnu, chì marca l'iniziu di un avvenimentu cummerciale in linea chì rompe i limiti di u tempu è u spaziu.

gdf

Questa hè una riunione di cunfidenza. L'impattu di COVID-19 nantu à l'ecunumia mundiale è u cummerciu cuntinueghja à esse evidenti.A Fiera di Canton "nuvola" hà apertu, furnisce una piattaforma per a cooperazione ecunomica è cummerciale per i cummircianti glubale. Decine di millaie di espositori chinesi è stranieri cercanu opportunità di cummerciale è sviluppu, più cunfidenza.

Questa hè una cunferenza di l'innuvazione "Cloud" Fiera di Canton piglia a nova tecnulugia cum'è una opportunità per novi mudelli è novi forme di cummerciale cum'è negoziazione in linea, mostra in linea, spedizione in diretta è e-commerce transfruntier. liberatu, è a fabricazione cinese è l'innuvazione cinese andò in u mondu da quì.

Per noi, questu hè micca solu una sfida, ancu una chance, custruemu a nostra propria trasmissione in diretta

rt

Sta Fiera di Cantone ùn hè micca solu una sfida, ma ancu una opportunità per noi.Sutta a guida è a guida di u gruppu di cummerciale di Tianjin, avemu lanciatu cù successu u bancu di travagliu in linea di a Sala di Esposizioni Nuvola in dui mesi, hà amparatu è esploratu da noi stessi, stabilitu una piattaforma di trasmissione in diretta, è preparatu diversi "props" per a trasmissione in diretta da a compra. di l'equipaggiu di trasmissione in diretta: Preparazione di campioni, imballaggi è arnesi, scripts per mudificà una volta è una volta, à a fine di a tensione di a pratica in diretta, lasciate chì a nostra squadra tutti hà subitu una nova trasfurmazioni, in u sviluppu di a sucetà, una nova forma di broadcast cù mudellu di vendita di carica hannu a lassari u nostru ogni persona di vendita hà un novu cambiamentu, ma dinù à a nostra vigilance, vulete fà megliu, à adattà à i tendenzi suciale hannu a custanti amparà, è cambià sè stessu.

Cinque ghjorni avemu fattu campà 12 ghjochi, ricevutu quasi 120 dumande per sti clienti sò u sforzu cumuni di tutta a nostra squadra, crede dinù chì i cinque ghjorni avemu da fà un risultatu megliu, à u listessu tempu, grazia à u sustegnu novu è vechji clienti, continueremu à amparà u prugressu, i migliori prudutti, u megliu prezzu è u megliu serviziu per voi, grazie di novu

rfgh


Tempu di pubblicazione: 19-06-2020