U 136HO fair, tenutu in Guangzhou, a Cina, hè unu di i più impurtanti avvenimenti di cummerciu in u mondu. Fundatu in u 1957 è tene ogni anni, l'exhibizione m'hà sviluppatu in una impurtante internaziunale di u cumerciu, mostra una impermeata di millaie d'espositori è cumpratori, è i cumpratori da tuttu u mondu, da l'cumprenitori da tutti i mondu.
Qu'ta annu, u fiumu di u 136u sarà più vibrante, cù più di 25.000 mostre chì copre diverse industrie cum'è elettronica, i so macchine è i beni di cunsumatore. U spettaculu hè divisa in trè tappe, ogni focu annantu di una categoria di produzzione sfarente, chì permette à esplurà una varietà di prudutti adattati per i bisogni di l'imprese.
Una di e caratteristiche ecce da u 136 ° Cantone hè u so enphasis a innovazione è u sviluppu sustenibilibile. Parechji espositori mostranu prudutti ambienti è tecnulugioli avanzati, riflette u mubnu glubale versu e pratiche sustince. Questu focu micca solu risponde à a dumanda in crescita di i prudutti verdi, ma permette cunsigliurà di prova in un mercatu sempre più a amicizia.
U rapportunità di rete abbundanu à u spettaculu, cù numerosi seminanti, workshop e attende è avvenimenti currispondenti à a cunnessione è furnitori. Per l'imprese, sta hè una operazione preziosa di custruisce cumpagni, esplorate novi mercati è guadagnà insight in tendenzi di l'industria.
In più, u ghjallu di cantone hà adattatu à e sfide posata da l'Epidemicu di incorpore i participanti virtuali, chì permettenute i participanti internaziunali. Stu mudellu di ibridi chì assicura chì ancu quelli chì ùn sò micca capaci di assistisce à a persona pò prufittà di l'offerte di u spettaculu.
À summbe, u 136 km U fondu ùn hè micca solu una mostra di cummerciale, ma ancu una mostra. Hè un centru vitale per a globale cummerciale, innovazione è cullaburazione. Sia sì un tradero sperimentatu o un novu avvenimentu, questu avvenimentu hè una opportunità inghjustabile per espansione u vostru durate è a rete cù u capu di l'industria
Tempu post: Ott-11-2024