L'iniziu di l'autunnu

L'iniziu di l'autunnu hè u tredecesimu termine solare di i "Ventiquattru Termini Solari" è u primu termine solare in autunnu. Dou si riferisce à u suduveste, u sole righjunghje i 135° di longitudine eclittica, è si scontra u 7 o l'8 d'aostu di u calendariu gregorianu ogni annu. U cambiamentu di tutta a natura hè un prucessu graduale. L'iniziu di l'autunnu hè un puntu di svolta quandu u yang qi si riduce gradualmente, u yin qi cresce gradualmente, è u yang qi si trasforma gradualmente in yin qi. In natura, tuttu cumencia à cresce da fiuritura à desolazione è maturità.

src=http___img1s.tuliu.com__art_2022_07_26_62df4fcfeaa97.jpg&refer=http___img1s.tuliu.webp

L'iniziu di l'autunnu ùn significa micca a fine di u tempu caldu. L'iniziu di l'autunnu hè sempre in u periodu caldu, è l'estate ùn hè ancu ghjunta. U secondu termine solare in l'autunnu (a fine di l'estate) hè l'estate, è u tempu hè sempre assai caldu durante u principiu di l'autunnu. U cusì chjamatu "u calore hè in i trè volt", è ci hè un dettu di "un volt dopu l'autunnu", è ci serà almenu "un volt" di tempu estremamente caldu dopu l'iniziu di l'autunnu. Sicondu u metudu di calculu di "San Fu", u ghjornu "Liqiu" hè spessu sempre in u periodu mediu, vale à dì, l'estate calda ùn hè ancu finita, è a vera freschezza vene di solitu dopu u termine solare Bailu. U spartiacque caldu è frescu ùn hè micca l'iniziu di l'autunnu.

Dopu à l'entrata in auturnu, si passa da l'estate piovosa, umida è calda à u clima più seccu è seccu di l'autunnu. In natura, u yin è u yang qi cumincianu à cambià, è tutte e cose diminuiscenu gradualmente mentre u yang qi affonda. U cambiamentu u più evidente in auturnu hè quandu u fogliame passa da u verde lussureggiante à u giallu è cumencia à lascià cascà e foglie è e culture cumincianu à maturà. L'iniziu di l'autunnu hè una di e "quattru stagioni è ottu feste" in tempi antichi. Ci hè una usanza trà a ghjente di venerà i dii di a terra è di celebrà a racolta. Ci sò ancu usanze cum'è "appiccicà u grassu d'autunnu" è "murgià l'autunnu".


Data di publicazione: 8 d'aostu 2022