I morsetti di tipu V-Band - ancu cunnisciuti cum'è V-Clamps - sò usati spessu sia in u mercatu di i veiculi pesanti sia in quellu di i veiculi di prestazione per via di e so capacità di sigillatura stretta. U morsetto V-Band hè un metudu di serraggio per impieghi gravosi per tubi flangiati di tutti i tipi. I morsetti V di scaricu è i raccordi V-Band sò i più cumuni è sò cunnisciuti in tutta l'industria per a so resistenza è durabilità. I morsetti V-Band si trovanu ancu in parechje applicazioni industriali, postu chì sò estremamente resistenti à a corrosione in ambienti difficili.
Principiu di cunnessione di a pinza di tipu V
A fascetta per tubi à banda V hè stretta da bulloni per generà una forza F (normale) nantu à a superficia di cuntattu di a flangia è a fascetta in forma di V. Attraversu l'angulu inclusu in forma di V, u valore di a forza hè cunvertitu in F (assiale) è F (radiu).
F (assiale) hè a forza per cumpressà e flange. Sta forza hè trasmessa à a guarnizione trà e flange per cumpressà a guarnizione è furmà una funzione di sigillatura.
Vantaghju:
A causa di a machinazione di e superfici di a flangia à e duie estremità, si pò ottene una perdita assai chjuca (0,1 l/min à 0,3 bar).
L'installazione hè assai pratica
Svantaghji:
Perchè a flangia hà bisognu di esse machinata, u costu hè più altu
2. Una estremità hè una flangia lavorata, l'altra estremità hè un tubu à campana, è u mezu hè una guarnizione metallica
Vantaghju:
Siccomu una estremità hè un tubu stampatu, u costu hè relativamente economicu
Quandu i dui estremi sò cunnessi, un certu angulu pò esse permessu
Svantaghji:
Tassa di perdita<0,5 l/min à 0,3 bar)
Data di publicazione: 25 dicembre 2021