Venite in u mondu di u T Bolt Pipe Clamp

I morsetti di tippu T sò divisi in dui tipi: pinze di tippu T è pinze di primavera di tipu T.L'usu di materiali d'acciaio inossidabile d'alta qualità è una tecnulugia di trasfurmazioni rigurosa ponu risponde à diverse esigenze di raccordi di tubi è cunnessioni di tubi.

Morsetto da 2,75 t Morsetto da 2,75" a T 2,75 T intercambiabile Fascetta da 2 3/4 Morsetto da 2 3/4morsetti per tubi a bullone fascetti per tubi a bullone morsetti per impieghi pesanti

Cum'è una sorta di pinze di pisanti, i pinze di tipu T sò principarmenti usati in i veiculi di l'ingegneria, i navi, l'equipaggiu meccanicu, l'equipaggiu chimicu prufessiunale, etc.;I morsetti di molla di tippu T sò principalmente usati per riparà è sigillanu l'assorbimentu di l'oliu, u tubu di assorbimentu d'acqua, u tubu di l'acidu diluitu è ​​l'alcali, spray. anomalie dovute a fluttuazioni di temperatura.Vantaghji di i prudutti di pinza di tipu T:

T PRIMAVERA 2

 

T PRIMAVERA

 

1. Bulloni apposta cunghjunghjini l'integrazione di u spaziu è migliurà l'efficienza di u travagliu;
2. Spiral spring design aumenta u torque è megliu resistenza di torsione;
3 U disignu di u ponte flottante prutege in modu efficace l'integrità di i raccordi di tubi fissi;
4. Materiale d'acciaio inox 304, bordi lucidati è anguli, per prevene scratch è usu nantu à a superficia di a pipa fissa;

A fascetta per tubu T bolt prodotta da Tianjin TheOne Metal guarantisci i prublemi cum'è quì sottu:

♛ [Ciò chì uttene]: Stu set include più di 20 dimensioni di morsetti T-bolt, 32-37mm, 41-46mm, 51-59mm, 63-71mm, 76-84mm, 108-116mm, a più grande dimensione à 12″ l .Una varietà di dimensioni di morsetti per tubi ponu risponde à e vostre diverse dimensioni di bisogni di fissazione, ùn avete micca bisognu di passà tempu à circà un pruduttu di una sola dimensione.
♛ [Materiale Premium]: I morsetti per tubi sò fatti di materiale in acciaio inox cù una forte forza di trazione.Cù zincatu nantu à a superficia, chì face chì a pinza di tubu hà una forte resistenza à a corrosione è a ruggine è aumenta a vita di serviziu di u pruduttu.
♛ [Disegnu T-Bolt]: A noce autobloccante pò impedisce chì a fascetta di tubu si allunta, realizà l'effettu a prova di perdite è maximizà u so effettu di fissazione.In cunfrontu cù i morsetti tradiziunali, i morsetti à T-bolt ponu ottene un megliu effettu a prova di perdite.
♛ [Eccellente artigianato]: I nostri morsetti T-bolt sò lucidati cù cura, i bordi sò lisci, a superficia hè pulita è senza bavature, è ùn danneranu micca u pipeline.A superficia liscia hè uniforme è brillanti, chì hè pratica è bella.
♛ [Applicazione]: Queste morsetti per tubi sò precisi in dimensione.Quessi sò l'scelta perfetta per l'applicazioni di boost mediu è altu.Funziona benissimo per DIY Turbo, sistema di aspirazione, intercooler, tubazioni, tubi di radiatore.

 


Tempu di Postu: Dec-03-2021