Diversi tipi di fascette

Da i morsetti a vite/banda à i morsetti a molla è i pinze per l'orechja, sta varietà di pinze pò esse aduprata per una multitùdine di riparazioni è prughjetti.Da a fotografia prufessiunali è prughjetti d'arte à mantene a piscina è i tubi di l'automobile in u locu.clamps pò esse una parte assai impurtante per parechji prughjetti

tipi-di-morsetti-tubi-lugliu312020-1-min

Mentre ci hè una varietà di tubi nantu à u mercatu è tutti sò usati per cose diverse, una cosa chì anu in cumunu hè chì anu bisognu di qualchitipu di pinzaper mantene in u locu è per mantene i liquidi da scappà.

BHFXDWP3F6G(OU8U`4T~F{X

 

Quandu si tratta di pinze chì tenenu u liquidu, ùn ci scurdemu di i tubi di a pompa di a piscina.Aghju avutu a mo parte bona di quelli è certamenti sò stati utili.Cum'è un pruprietariu di piscina per quasi 20 anni, i tubi chì cullighjanu a pompa à a piscina sò estremamente impurtanti.

Hè cumu l'acqua hè filtrata è pulita bè per esse sicura per i bagnanti.Avè una varietà di tippi è dimensioni di pinze nantu à a manu era imperativu per mantene l'acqua chì scorri bè senza perde nunda in terra, cù i soldi chì ci vole à riempie una piscina.

Ci sò quattru categurie generale di morsetti per tubi, cumprese pinze à molla, filu, viti o fasce, è pinze per l'orechja.Ogni pinza funziona megliu nantu à a so manguera adattata è l'attache à a fine di questu.

A manera chì una pinza di manguera funziona hè di primu attaccà à u bordu di una manguera chì hè poi posta intornu à un certu ughjettu.Per esempiu, una pompa di piscina hà dui posti in u quali attaccà i tubi, l'input, è l'output.Avete bisognu à avè una pinza nantu à ogni mangue à ognuna di quelli spots cù l'attache in l'internu è l'esternu di a piscina chì a cunnessione cù a pompa.I morsetti mantenenu i tubi in u locu à ogni estremità per chì l'acqua scorri in è esce liberamente, ma ùn scorri micca in terra sottu.

Fighjemu un ochju à diversetipi di tubiclamps, e so dimensioni, è e descrizzioni in modu chì pudete sceglie u megliu clamp per u scopu chì avete bisognu.

I morsetti a vite o a fascia sò usati per stringhje i tubi à i raccordi in modu chì ùn si movenu micca o scorri.Quandu turnate u vitu attaccatu, tira i filamenti di a banda, facendu chì a banda si strinse intornu à a manguera.Questu hè u tipu di pinza chì aghju utilizatu per anni per a mo pompa di piscina.

L'usu di a fascetta di tippu tedesca


Tempu di post: 30-lugliu-2021