Sapete cumu utilizà a fascetta di tubu currettamente?

Chì ghjè u prucessu di applicazione di a manguerapinza?Dopu, daremu l'introduzione pertinente:

微信图片_20220602102248

 

  1. Aduprate u cutter di pipa per cutà i tubi o pipi secondu a lunghezza necessaria, è verificate a seccione di incisione cù l'instrumentu di livellu per assicurà chì a seccione di incisione hè perpendiculare à l'assi di a pipa.Se u tagliu hà burr, aduprate un macinatu per pulisce liscia.
  2. Thehose clamp stabilisce i tubi d'acciaio chì anu da esse trasfurmati in grooves in u rolling machine è u quadru di cuda di u rolling machine, è li livella cù un livellu per fà a pipa in una pusizione horizontale.
  3. A pinza di manguita attacca a seccione di l'estremità di trasfurmazioni di a pipa à a macchina di laminazione di groove, in modu chì l'assi di u tubu d'acciaio hè perpendiculare à a superficia di u rullu.
  4. Slow down.Jack, fate a rota di pressa suprana appiccicata à a pipa, principià a macchina di rolling, è fate u roller turnà una volta.À questu tempu, fate attenzione à osservà s'ellu a seccione di pipa hè sempre attaccata à a macchina di rotulazione.Se no, aghjustate a pipa à u nivellu. Se hè strettamente pressatu, appughjà lentamente u jack per chì u roller di pressa superiore rotula a pipa uniformemente à una prufundità predeterminata di groove.
  5. Quandu u clampstops hose, verificate a prufundità è larghezza di u groove cù caliper vernier.Dopu avè cunfirmatu chì risponde à i requisiti standard, scaricate u jack è pigliate a pipa.微信图片_20220602102223In u prucessu di appiecazione di a pinza, hè necessariu di capisce e cose chì necessitanu attenzione, è attente à u mantenimentu dopu l'usu, per allargà a so vita.

 


Tempu di posta: 02-02-2022