I morsetti per l'arechje sò custituiti da una fascia (di solituinossidabile) in quale sò stati furmati unu o più "arechje" o elementi di chjusura.
A pinza hè piazzata sopra à a fine di u tubu o di u tubu da cunnette è quandu ogni arechja hè chjusa à a basa di l'arechja cù una pinza speciale, si deforma permanentemente, tirandu a banda è pruvucendu u stringimentu di a banda intornu à u tubu. A dimensione di a pinza deve esse scelta in modu chì l'arechja (o l'arechje) sianu guasi cumpletamente chjuse à l'installazione.
Altre caratteristiche di questu stile di morsetto includenu: larghezze di banda strette, destinate à furnisce una cumpressione cuncintrata di u tubu o di a manguera; èresistenza à e manomissioni, per via di a deformazione permanente di l'"arechja" di a pinza. Sè a chjusura di l'"arechja" (o l'arechje)" di a pinza hè effettuata secondu e raccomandazioni di u fabricatore, chì generalmente prevedenu una forza di mascella costante, l'effettu di sigillatura ùn hè micca eccessivamente sensibile à e variazioni di tolleranza di i cumpunenti.
Certi di sti morsetti presentanu fossette destinate à furnisce un effettu di primavera quandu u diametru di u tubu o di a manguera si contrae o si espande per via di effetti termichi o meccanichi.
Data di publicazione: 29 di marzu di u 2021