Clamp à l'orechja - Una piccula pinza

Ear Clamps sò custituiti da una banda (di solituinossidabile) in quale sò state formate una o più "arechje" o elementi di chiusura.

_MG_3352

_MG_3774

A pinza hè posta nantu à a fine di a manguera o di u tubu per esse cunnessu è quandu ogni orechja hè chjusa à a basa di l'arechja cù un strumentu di pinza speciale, si deforma in permanenza, tirà a banda, è facendu chì a banda si strinse intornu à a manguera. .A dimensione di a pinza deve esse sceltu in modu chì l'arechja (s) sò quasi cumpletamente chjusu nantu à a stallazione.

53d31eab205167edf687a04e5a91c47 QQ图片20200604103516

Altre caratteristiche di stu stilu di clamp includenu: larghezza di banda stretta, destinata à furnisce una cumpressione cuncentrata di a manguera o tubu;èresistenza à a manipulazione, per via di a deformazione permanente di l'"arechja" di a pinza.Se a chjusura di l'"orecchia(e)" di a pinza hè fatta à i cunsiglii di u fabricatore, chì generalmente furnisce una forza di mandibula constante, l'effettu di sigillatura ùn hè micca eccessivamente sensibile à variazioni di tolleranza di cumpunenti.

美式喉箍应用_副本

Alcune di queste pinze presentanu dimples destinati à furnisce un effettu di primavera quandu u diametru di u tubu o di u tubu si contrae o si dilata per l'effetti termichi o meccanichi.


Tempu di post: 29-mar-2021