Clamp à l'orechja

Ear clamps sò usati per cunnette una manguera à una pipa o un raccordu.Hanu una banda di metallu chì sporge cum'è una orechja, da quì u nome di elli.I lati di l'arechja sò stretti inseme per strincà l'anellu intornu à a manguera per mantene in u locu.
Custruite in acciaio inox, queste pinze sò resistenti à a corrosione è ùn anu micca arrugginitu.U so disignu speciale cochlear offre una forte funzione di compensazione di espansione termale chì aiuta à mantene a manguera in modu sicuru in u locu.
Queste pinze sò una sola orechja è copre ottu dimensioni cumuni, cumprese 6-7mm, 7-8.7mm, 8.8-10.5mm, 10.3-12.8mm, 12.8-15.3mm, 15.3-18.5mm, 17.8-21.0mm, 20.5mm. mm.Queste pinze per l'orechja sò largamente usate per i tubi è i tubi di plastica, è travaglianu assai bè quandu si tratta di tubi di macchine di bevande, barche, motociclette, veiculi, è ancu industria.
pinza per l'orechja

Questa hè una vera pinza Stepless fatta di materiale d'acciaio inossidabile chì impedisce a ruggine.Havi un disignu ligeru di 360 ° in stepless chì significa chì ùn ci sò micca passi o spazii in a circunferenza interna.Questu permette una cumpressione cuncentrata di sigilli cù a so banda stretta.Hà ancu un bordu di striscia furmatu apposta chì minimizza u risicu di danni à a parte di a manguera chì hè stata chjappata.

Resistenti à a Corrusione, questi morsetti per tubi di alta precisione una sola orechja sò custruiti da l'acciaio inossidabile 304 è ùn anu micca arrugginitu cusì sò ideali per un usu longu.Una forza di clamp aumentata li permette di esse aduprati per sigillà una serie diti tipi di morsetti cum'è e pinze ponu aumentà a forza di serratura.Queste pinze funzionanu bè per riparà tubi è sistemi di fontaneria.

applicazione di una sola pinza per tubu di l'orechja

Ùn sò micca solu questi clamps creati da l'acciaio inox 304, ma sò ancu resistenti à a ruggine è a corrosione.Sò capaci di sigillà più rapidamente da u so design cochlear chì facilita a compensazione di espansione termale.Sò più faciuli d'utilizà postu chì anu a capacità magnetica di mantene in u locu.

.


Tempu di Postu: Dec-22-2021