Clips à l'orechja

I morsetti di una sola orecchia sò ancu chjamati clamps stepless à una sola orechja.U terminu "stepless" significa chì ùn ci sò micca protrusioni è spazii in l'anellu internu di a pinza.U disignu infinitu realiza a compressione di forza uniforme nantu à a superficia di i raccordi di pipa, è a guaranzia di sigillatura à 360 °.

IMG_0419
A serie standard di morsetti à orecchie uniche sò adattate per a cunnessione di tubi generali è tubi duri.
A serie rinfurzata di morsetti continui à una sola orechja sò adattati per l'occasioni chì sò difficiuli di sigillà, cum'è: tubi d'aluminiu-plastica è altri raccordi di tubi cù materiali menu elastici.
La serie PEX di morsetti a orecchio singolo è adatta per la connessione di tubi PEX.

45

Scelta di materiale
U materiale di l'acciaio inossidabile 304 hè convenzionalmente utilizatu, è u materiale di l'acciaio inossidabile 304 hà una duttilità di stampa più grande.Certi prudutti low-end ponu esse trasfurmati cù fogli laminati friddi.
Features
Design à 360° à l'infini - sans protubérances ni espaces dans l'anneau intérieur de la pince
U disignu di banda stretta furnisce una pressione di sigillatura più cuncentrata
I bordi di clamp trattati apposta riducenu a pussibilità di danni à e parti clamped
pesu ligeru
L'effettu di clamping hè evidenti

Note d'installazione
strumentu di stallazione
Calibri manuali per installazione manuale.
I caliper pneumatici sò cunsigliatu.Caliper pneumàticu risolve a cuerenza è l'efficacità di u prucessu è u metudu di stallà clamps per i clienti, è migliurà in modu cumpletu a qualità è u valore di i sistemi di l'applicazioni di i clienti distribuzendu quantitativamente a forza di clamping è assicurendu effetti di stallazione cumpletu è coerente, in particulare per i bisogni di produzzione di massa..
Emissione di editore di applicazioni di mercatu


Cunnessione di tubi morbidi è duri nantu à l'equipaggiu di trasportu di pipeline cum'è automobili, treni, navi, sistemi di fornitura d'acqua, macchine di birra, macchine per caffè, macchine per bevande, equipaghji medicali, petrochimichi è altri equipaghji di trasportu di pipeline, in un ambiente micca amovibile.


Tempu di Postu: Aug-04-2022