Prima Classe di Scola - Lotta per Achieve Dreams

U tema di a "Prima Classe di a Scola" di quist'annu hè "Lutta per rializà i sogni" è hè divisu in trè capituli: "Lutta, Continuu è Unità".U prugramma invita i vincitori di a "Medaglia di u 1 d'Aostu", i "mudelli di i tempi", i travagliadori scientifichi è tecnologichi, l'atleti olimpichi, i vuluntarii, etc. à vene à u podium, è sparte una "prima lezione" viva è interessante cù primaria è studienti di u liceu in tuttu u paese.
7e3e6709c93d70cf9abcaba1f102300ab8a12bc4
A "Prima Classe di Scola" di quist'annu hà ancu "spostatu" l'aula à a cabina sperimentale Wentian di a stazione spaziale cinese, è hà restauratu a cabina sperimentale in situ in u studiu attraversu a tecnulugia AR 1: 1.L'equipaggiu di l'astronauti di Shenzhou 14 chì "viaggianu" in u spaziu ancu "venenu" à u situ di u prugramma attraversu a cunnessione.I trè astronauti guidanu i studienti à a "nuvola" per visità a cabina sperimentale di Wentian.Wang Yaping, a prima donna astronauta di a Cina à marchjà in u spaziu, hà ancu cunnessu cù u prugramma è hà spartutu cù i studienti l'esperienza unica di vultà à a vita in terra da u spaziu.
In u prugramma, s'ellu si tratta di una lente macro chì mostra u mondu microscòpicu di sementi di risu, ripresa in time-lapse di a crescita dinamica di risu regeneratu, ristabilisce u prucessu di perforazione di nuclei di ghiaccio è di roccia, o di simulazione di mudellu J-15 mozzafiato. Esperimentu di risturazione 1: 1 nantu à a scena Cabina... A stazione principale usa largamente AR, CG è altre tecnulugii digitale per integrà prufondamente u cuntenutu di u prugramma cù u disignu, chì ùn solu apre l'orizzonte di i zitelli, ma ancu stimula ancu più a so imaginazione.
0b7b02087bf40ad1a6267c89a6f1f0d5abecce87
f2deb48f8c5494ee429334a2de2801f49b257ec4
Inoltre, a "Prima Lezione" di quist'annu hà ancu "spostatu" l'aula in a Ferma Forestale Meccanica di Saihanba è in u Centru di Rilevamentu è di Rilevamentu di Elefanti Asiatici di Xishuangbanna, chì permette à i zitelli di sperimentà i belli fiumi è e muntagne è a civilizazione ecologica in a vasta terra di a patria. .
Nisuna lotta, nè ghjuventù.In u prugramma, da u campionu olimpico chì hà travagliatu duru in l'Olimpiadi Invernali, à l'accademicu chì hà arradicatu in a terra per 50 anni solu per cultivà e sementi d'oru;da e trè generazioni di forestieri chì anu piantatu a più grande foresta artificiale di u mondu nantu à u desertu à a cima di u mondu., U squadra di ricerca scientifica Qinghai-Tibet chì hà esploratu i cambiamenti geugrafichi è climatichi di u Plateau Qinghai-Tibet;da l'eroe pilotu di l'aeronautica basata in u trasportatore à u capu di u prugettu di u prughjettu spaziale tripulatu di a Cina chì ùn si scurda mai di a so missione è hà pigliatu u bastone da l'anziana generazione di astronauti... Adupranu vivaci A narrazione hà inspiratu a maiò parte di i studienti di a scola primaria è secundaria per capisce u veru significatu di a lotta.
Quandu un ghjovanu hè prusperu, u paese hè prusperu, è quandu un ghjovanu hè forte, u paese hè forte.In u 2022, "A Prima Lezione di Scola" utilizerà storie vivide, prufonde è avvincenti per inspirà i ghjovani à travaglià dura in a nova era è u novu viaghju.Puderanu i studienti valenti à spalla u pesu di i tempi è scrive una vita maravigliosa in a patria!


Tempu di Postu: Set-02-2022