Morsetto per tubi di tipu tedesco

Descrizzione

A pinza per tubi di tippu tedesca cun un designu micca perforatu aiuta à evità di graffià a superficia di u tubu durante a stallazione.Da quì, l'effettu di a prutezzione per evità gas o liquidu leaking da u tubu.
I morsetti per tubi in acciaio inossidabile sò pensati per attaccà è sigillate un tubu nantu à un raccordu, entrata / uscita, è più quandu e cundizioni ambientali duri ponu influenzà negativamente l'applicazione di serratura è sò usati induve a corrosione, vibrazioni, intemperie, radiazioni è temperature estreme sò una preoccupazione. I morsetti in acciaio inox ponu esse aduprati in quasi ogni applicazione interna è esterna.

Features

A larghezza di a fascetta di tippu tedesca hè 9mm o 12mm

Torque più altu ch'è a fascetta di tubu di tippu americanu.

A banda hà denti di lupu di tippu Germania cuncepiti per riduce l'irritazione è i danni

Tuttu l'acciaio inossidabile perfettu per l'applicazioni chì necessitanu una resistenza maiò à a corrosione

Ideale per l'utilizazione in un ambiente di fuga cù vibrazione intensa è sottu pressione alta, cum'è u cuntrollu di emissioni, linee di carburante è tubi di vacuum, machini industriali, mutore, tubu (fitting di tubu) per nave, etc.

Materiale

W1 (Acciaio Zincu Protettatu / Zincu Zincu) Tutte e parti di u clip sò in zincu d'acciaio dolce protetti / placcati chì hè u materiale più cumuni per i clips per tubi.L'acciaio dolce (cunnisciutu ancu com'è azzaru di carbonu) hà una resistenza naturali bassa à moderata à a corrosione chì hè superata da u revestimentu di zincu.A resistenza à a corrosione ancu cù u revestimentu di zincu hè più bassa di i gradi 304 è 316 di l'acciaio inox.

W2 (Zincu d'Acciaio Dulce Protettu per Vite. A banda è l'alloghju sò in acciaio inox, pò esse SS201, SS304)

W4 (304 Grade Stainless Steel / A2 / 18/8) Tutte e parti cumpunenti di a clip di tubu sò di qualità 304.I clips anu una resistenza di corrosione più altu, facendu adattati per l'applicazioni esterne è ancu avè una bona resistenza generale di corrosione à i media ligeramente acidi è caustici.L'acciaio inossidabile di qualità 304 hè cunnisciutu ancu inossidabile 18/8 per via di a so cumpusizioni chimica chì include circa 18% cromu è 8% nichel in pesu.Stu materiale hè magneticu.

W5 (316 Grade Stainless Steel / A4) Tutte e parti di i clips per tubi sò in acciaio inox 316 "qualu marinu", chì offre una resistenza à a corrosione ancu più altu ch'è 304 in a maiò parte di e cundizioni acide, soprattuttu à temperature più alti è o cù cloruri presenti.Adatta per l'industria marina, offshore è alimentaria.L'acciaio inossidabile di qualità 316 hè cunnisciutu cum'è 18/10 inossidabile o High Nickel Stainless Steel (HNSS) per via di u percentualità aumentata di 10% nickel in a cumpusizioni chimica di a lega.Non-magneticu.


Tempu di Postu: 26-Jan-2022