Morsetto per tubi di tipu tedesco

A pinza per tubi di tippu tedesca cun un designu micca perforatu aiuta à evità di graffià a superficia di u tubu durante a stallazione.Da quì, l'effettu di prutezzione per evità u gasu o u liquidu chì sguassate da u tubu. I morsetti per tubi in acciaio inossidabile sò pensati per attaccà è sigillà un tubu nantu à un raccordu, ingressu / uscita, è più quandu e cundizioni ambientali duri ponu influenzà negativamente l'applicazione di serratura è l'usu. induve a currusione, a vibrazione, l'intemperie, a radiazione è a temperatura estrema sò una preoccupazione, i morsetti per tubi in acciaio inox ponu esse aduprati in quasi ogni applicazione interna è esterna.

Materiale: Serie W1 (tutte e parti sò in acciaio carboniu) Serie W2 (a banda è l'alloghju sò SS200 o 300, a vite hè in acciaio carboniu) Serie W3 (tutte e parti sò SS200 o 300) Serie W5 (tutte e parti sò SS316)

Larghezza di banda * Spessore: 9 * 0,6 / 0,7 mm / 12 * 0,6 mm / 0,7 mm

Pacchettu: sacchetti di plastica + cartoni

Coppia: ≥6 Nm
A banda stampata liscia perfetta è i bordi svasati senza bavatura impediscenu à i tubi da danni durante l'installazione. Saldatura à a parte posteriore di l'alloghju. Ideale per l'utilizazione in un ambiente di fuga cù vibrazione intensa è sottu pressione alta, cum'è u cuntrollu di emissioni, linee di carburante è tubi di vacuum. machini di l'industria, mutore, tubu (fitting di tubu) per nave, etc.


Tempu di posta: 24-Jan-2022