Felice Festival di Primavera Cinese

Dui caratteristiche di u Festival di Primavera

Uguali à u Natale di l'Occidenti in significatu, u Festival di Primavera hè a festa più impurtante in Cina.Dui caratteristiche u distinguenu da l'altri festivali.Unu vede u vechju annu è saluta u novu.L'altru hè a riunione di famiglia.

Dui simani prima di a festa, tuttu u paese hè permeatu cù una atmosfera di vacanze.U 8th ghjornu di u dodicesimu mese lunare, assai famiglie farà u Laba Congee, una spezia di congee fatta da più di ottu tesori, cumpresu u risu glutinoso, lotus, fagioli, gingko, millet è cusì.I buttreghi è e strade sò belli decorati è ogni famiglia hè occupata à cumprà è preparanu per u festival.In u passatu, tutte e famiglie facianu una pulizia in tutta a casa, saldendu i conti è sguassate i debiti per passà l'annu.

I costumi di a festa di primavera
Paste couplets (Chinese: 贴春联):hè una spezia di literatura.I Cinesi piace à scrive qualchi parolle duali è concise nantu à carta rossa per sprime i so desideri di l'annu novu.À l'arrivu di l'annu novu, ogni famiglia incollà coppie.

primavera-festival-3

 

Cena di riunione di famiglia (chinese: 团圆饭):

e persone chì viaghjanu o chì residenu in un locu luntanu da a casa tornanu à a so casa per riunite cù e so famiglie.

Stà tardi à a vigilia di l'annu novu (chinese: 守岁): hè una spezia di manera per i Cinesi di accoglie l'arrivu di l'annu novu.Stà tardi à a vigilia di l'annu novu hè dotatu di significatu auspicious da e persone.I vechji facenu per guardà u so tempu passatu, i ghjovani facenu per a longevità di i so genitori.

Distribuisce pacchetti rossi (cinese: 发红包): l'anziani metteranu un pocu di soldi in pacchetti rossi, è poi daranu à a ghjovana generazione durante a festa di primavera.Nta l'ultimi anni, i pacchetti rossi elettrici sò populari trà e generazioni più ghjovani.
Pigliate i petardi: i Cinesi pensanu chì u sonu forte di i petardi ponu alluntanà i diavuli, è u focu di i petardi ponu fà a so vita pruspera in l'annu à vene.

primavera-festival-23

  • Una cena di riunione di famiglia
Dopu avè allughjatu coppie è ritratti in e porte à a vigilia di l'annu lunare, l'ultimu ghjornu di a dodicesima luna in u calendariu lunare cinese, ogni famiglia si riunisce per un pranzu sumptuous chjamatu "cena di riunione di famiglia".A ghjente hà da prufittà di l'alimentariu è di beie in abbundanza è Jiaozi.

U pranzu hè più lussuosu chè di solitu.I platti cum'è u pollulu, u pesciu è u fagiolu curd hè necessariu, perchè in Chinese, i so pronuncia sona cum'è "Ji", "Yu" è "Doufu", cù i significati di auspicious, abbundante è riccu.I figlioli è e figliole chì travaglianu fora di casa tornanu per unisce à i so genitori.

primavera-festival-22

Tempu di Postu: 25-Jan-2022