felice Mid Autumn Day

Mid-Autumn Festival, Zhongqiu Jie (中秋节) in Chinese, hè ancu chjamatu Moon Festival o Mooncake Festival.Hè a seconda festa più impurtante in Cina dopu l'annu novu cinese.Hè celebrata ancu da parechji altri paesi asiatichi, cum'è Singapore, Malaysia è Filippine.

In Cina, u Mid-Autumn Festival hè una celebrazione di a cugliera di risu è parechji frutti.I cerimonii sò tenuti à tempu per ringrazià a cugliera è per incuragisce a luce di a cugliera à vultà dinò l'annu à vene.

Hè ancu un tempu di riunione per e famiglie, un pocu cum'è Thanksgiving.I Cinesi a celebranu riunendu per cene, adurà a luna, accendendu lanterne di carta, manghjendu mooncakes, etc.1-1

 

Cumu a ghjente celebra a festa di a mità di vaghjimu

Cum'è a seconda festa più impurtante in Cina, Mid-Autumn Festival (Zhongqiu Jie) hècelebratu in parechji modi tradiziunali.Eccu alcuni di e celebrazioni tradiziunali più populari.

2

 

Mid-Autumn Festival hè un tempu di bona vuluntà.Parechje persone cinesi mandanu carte di u Festival di Mid-Autumn o brevi missaghji durante u festival per sprime i so auguri à a famiglia è l'amichi.

U salutu più pupulare hè "Felice Festival di Mid-Autumn", in Chinese 中秋节快乐 - 'Zhongqiu Jie kuaile!'.


Tempu di Postu: Sep-07-2022