Felice ghjornu di Thanksgiving

Felice ghjornu di Thanksgiving

Thanksgiving hè una festa federale celebrata u quartu ghjovi in ​​nuvembre in i Stati Uniti d'America. Tradizionalmente, sta festa celebra a ringraziamentu per a cugliera di u vaghjimu. L'usu di ringrazià per a cugliera annuale hè una di e celebrazioni più antiche di u mondu. pò esse rintracciatu à l'alba di a civilizazione. Tuttavia, ùn hè micca cumunimenti un avvenimentu mudernu maiò è di sicuru u successu di a festa americana hè stata duvuta à esse vistu cum'è un tempu per dà "ringraziu" per a fundazione di a nazione è micca solu cum'è una celebrazione di a cugliera.

1

Quandu hè Thanksgiving?

Thanksgiving hè una festa Federale celebrata u quartu ghjovi di nuvembre in i Stati Uniti d'America. Tradizionalmente, sta festa celebra a ringraziamentu per i raccolti di vaghjime. L'usu di ringrazià per a cugliera annuale hè una di e celebrazioni più antiche di u mondu è pò esse tracciatu à l'alba di a civilizazione. In ogni modu, ùn hè micca cumunimenti un avvenimentu mudernu maiò è senza dubbitu u successu di a festa americana hè stata duvuta à esse vistu cum'è un tempu per dà "ringraziu" per a fundazione di a nazione è micca solu. cum'è una celebrazione di a cugliera.

A tradizione americana di Thanksgiving remonte à u 1621 quandu i pellegrini anu ringraziatu per a so prima racolta generosa in Plymouth Rock.I coloni eranu ghjunti in nuvembre di u 1620, fundendu u primu stabilimentu inglese permanente in a regione di a Nova Inghilterra. Stu primu Thanksgiving hè statu celebratu per trè ghjorni, cù i coloni festighjendu cù i nativi nantu à frutti secchi, zucca bollita, tacchino, cervu è assai più.

Turkey-carving-Thanksgiving-cena

 

 

 


Tempu di Postu: 25-Nov-2021