Quanta cunniscenza sapete di "Spring Clamp"?

I clamps di primavera sò ancu chjamati clamps giapponesi è clamps di primavera.Hè stampatu da l'acciaio di primavera à un tempu per furmà una forma tonda, è l'anellu esternu abbanduneghja duie orecchie per pressà a manu.Quandu avete bisognu di clamp, basta appughjà duramente e duie orecchie per fà l'anellu internu più grande, allora pudete mette in u tubu tondu, è poi liberate u manicu per clamp.Facile à aduprà.Pò esse riutilizatu.
A pinza di primavera ùn hà micca forza di clamping in u so statu naturali.Hè bisognu à esse inseritu in un tubu tondu una taglia più grande di l'anellu internu per generà a forza di serratura.
Per esempiu, un tubu tondu cù un diametru esternu di 11 MM richiede una pinza di 10,5 in u so statu naturali, chì pò esse chjappu dopu esse inseritu.In particulare, a struttura di u tubu tondu hè suave è dura.
A classificazione di pinze di primavera hè distinata da u gruixu di u cinturione, chì sò pinze di primavera ordinariu è pinze di primavera rinfurzata.U gruixu di materiale hè 1-1.5 MM per una pinza di primavera ordinaria.1.5-2.0 MM è sopra sò rinfurzati clamps primavera.
Perchè i clamps di primavera anu esigenze più grande per e surgenti di materiale, 65 MN, l'acciaio di primavera, sò generalmente utilizati dopu à trattamentu termale.
Trattamentu di a superficia: Fe / EP.Zn 8 galvanizatu è passivatu, trattamentu di dehydrogenation secondu QC / T 625.
Features: 1.360 ° internu di cuncepimentu di precisione di l'anellu, dopu a sigillatura hè una uniformità di u circulu cumpletu, u rendiment di sigillatura hè megliu;
2. Nisun trattamentu materiale di bordu di burr, impedisce in modu efficace i danni di pipeline;
3. Dopu un trattamentu di dehydrogenation efficace, l'usu longu ùn hà micca bisognu di preoccupari di prublemi cum'è a rottura;
4. Sicondu u trattamentu di a superficia standard europea, a prova di spruzzo di sali pò ghjunghje à più di 800 ore;
5. Easy stallazione;
6. Dopu à 36 ore di prova di elasticità cuntinuu per assicurà e proprietà meccaniche d'alta forza

Tempu di posta: 12-novembre-2020