quantu à sceglie un raccordu di tubu

Fitting hè una parte impurtante di a manguera.Hè per cunnette u tubu in altre machini è furnisce un eccellente sigillatu in u frattempu.
Ci sò trè tippi di pinze:
Dispositiu di serratura: pinza nantu à a cuda di u raccordu di tubu
Clip à bascule avec anneau de sécurité : attachez le tuyau à la queue du raccord et fixez-le avec un anneau de sécurité
Pinze cannula: copre u tubu da l'esterno.Allora fighjate cù serratura o flange per impedisce chì u tubu casca da i raccordi.

 

 

cf67068b0080faf103ae0b37e81240f

L'attrezzatura deve avè questifunzionicum'è seguita.
1. Eccellente tenuta à l'acqua.Ùn deve esse micca perdite è gocce d'acqua.
2. Fornite una presa forte à a manguera è evite a siparazione di a manguera è u raccordu.
3. Ùn ferite micca a mangue durante l'usu.
4. Fate u flussu mediu in u mangu
1
Tuttavia, ùn ci hè micca un adattamentu adattatu per tutte e cundizioni di travagliu di a manguera.Calchì volta pudete sceglie preferibilmente un accessori chì faciule d'installà cù un prezzu più bassu.Ma qualchì volta ci vole à sceglie un fitting di alta qualità chì hà a megliu pruprietà in cundizioni severi.
2

 

In generale, duvete fucalizza nantu à i seguenti punti quanducumprà accessori.
1. A dimensione di l'attaccamentu deve esse adattatu cù a dimensione di a manguera.Ùn deve esse micca troppu strettu è ùn deve esse micca troppu largu.
2. Se ci hè rust o crack nantu à u fitting, ùn l'utilizate mai.
3. U fitting deve esse abbastanza longu per cuntene a pinza esterna
4. Se s'utilice in alta pressione è alta temperatura, suggerimu di sceglie l'adattamentu cù spine.Ma i spine ùn deve esse troppu sharp, o ferite u tubu internu di a manguera.
5. Fissate i clamps cù cura è rinfriscà si ne necessariu.A deformazione di i morsetti pruvucarà a perdita di u tubu è a disconnessione.

Theone hè un fabricatore prufessiunale è esportatore di tubi è prudutti pertinenti.Inoltre, vi offremu un serviziu unicu unicu.Ùn importa micca u tubu chì avete bisognu, vi furnimu ancu raccordi pertinenti cum'è clamp è camlock.Pudemu furnisce l'assemblea di tubi è ancu tubi è raccordi separati.Vi prumettimu chì tutti i nostri prudutti sò di megliu qualità.In più, vi manderemu campionu gratuitu per verificà prima di urdinà.Hè u megliu tempu per inizià a nostra attività.Cuntattateci è uttene più infurmazione avà.


Tempu di Postu: Nov-28-2022