Cumu compie l'ultimu mese di 2020?

2020 hè un annu straordinariu, chì si pò dì chì hè un grande shuffle. Pudemu stà in a crisa è avanzà, chì richiede i sforzi cuncertati di ogni impiegatu è di ogni cullegu.

Allora in questu annu straordinariu, l'ultimu mese, cumu pudemu sforzà per catturà l'ultima volta?

A valutazione più impurtante se u venditore hè u rendiment, chì hè ancu l'incarnazione di a capacità. Per catturà l'ultima volta, pensu personalmente chì hè u primu à seguità i clienti cooperativi. di i festivals stranieri purterà una certa quantità di digestioni di l'inventariu, cusì avemu bisognu di risponde à i bisogni di i vechji clienti in tempu.

U sicondu hè u sviluppu di i novi clienti, In quantu à u sviluppu di novi clienti, duvemu capisce i clienti chì anu digià parlatu è avè una certa prufundità di cunniscenza di l'altri. Stu tipu di dumanda di compra di i clienti deve esse capitu strettamente. Ci hè un splendore di opportunità, duvemu afferrallu fermamente. Soprattuttu a situazione di quist'annu, avemu bisognu di seguità urgentemente. Perchè a sfarenza trà cumprà è micca cumprà hè solu una questione di pensà, S'ellu ùn compra micca, almenu. a capitale hè sempre quì. Se compranu a merchenzie, u cliente hà ancu a soporta u risicu, ma finu à ch'elli a compranu, pruvaranu à vende i beni. dì à i nostri clienti nantu à i nostri vantaghji di u produttu è i vantaghji di u mercatu, è dà à i clienti a fiducia, ma ancu di più, A cuuperazione di questi clienti ùn solu aghjunghje punti à u rendiment di questu annu, ma ancu apre a strada per una grande splusione quandu l'ecunumia hè bè l'annu dopu.

Eccettu per fà i passi sopra bè, cum'è venditore, ùn pudemu micca piantà di sviluppà novi clienti. Solu cù l'aumentu cuntinuu di risorse di i clienti pudemu avè più opportunità per a cooperazione.

2020 hè un annu straordinariu, avemu da esse più proattivu chè mai per seguità i clienti è attivà a nostra basa di clienti.

In l'ultimu mese, speru chì ognunu di noi pò fà grandi sforzi per ghjunghje i nostri scopi è compie u compitu.

Quantu più travagliate, più furtunatu site ~~~


Tempu di Postu: Dec-04-2020