Cumu guarantiscenu a qualità

Ognunu sà, s'è no vulemu cooperà cù una cumpagnia per un bellu pezzu, a qualità hè più impurtante .then u prezzu .u prezzu pò capisce u cliente per una volta, ma a qualità pò capisce u cliente tutte e volte, qualchì volta ancu u vostru prezzu hè u più bassu, ma a vostra qualità hè peghju, u cliente u tratterà cum'è spazzatura, ùn hè micca utile per u cliente, cumu guarantisci a qualità per a nostra cumpagnia, listeremu quì sottu.

In prima, a nostra cumpagnia hè stata truvata in u 2008 è hà 13 anni di sperienza in esportazione, sapemu assai bè i bisogni di i nostri clienti. Elencheremu ogni dettagliu chjaramente prima di fà l'ordine à u nostru attellu.

Siconda, avemu un sistema d'ispezione cumpletu, u nostru sistema di ispezione verifica da a materia prima à l'ultimu passu è scrive ogni record.i nostri travagliadori cuntrolleranu e merchenzie l'un l'altru, l'ultimu impiegatu di imballaggio a verifica prima di imballà a merce.se i nostri clienti volenu verificà questu, pudemu furnisce questu per i nostri clienti

Terzu, avemu digià u certificatu CE è u certificatu ISO per guarantiscenu a nostra qualità.

 

 


Tempu di Postu: 21-Nov-2020