Loop Hanger

Loop hanger hè aduprata per a sospensione di tubi fissi d'acciaio o tubi di sprinkler di u focu.U disignu di l'inseritu ritenutu assicura chì a morsa di l'irrigatore è a noce stanu inseme.

U colpu di a banda regulabile hè in custruzzione in acciaio di carbone cù finitura pre-galvanizzata chì furnisce una durabilità durabile.

L'anellu rotativu regulabile hè dispunibule in dimensioni cummerciale da 1/2 "à 4".

Stu ganciu d'acciaio galvanizatu hè cunsigliatu per a sospensjoni di tubi stazionari non isolati.Dispone di una noce d'inserzione ritenuta chì aiuta à mantene u colpu di loop è inserisce a noce inseme.Fascia regolabile girevole e resistente.

Loop Hanger hè l'ideale per a sospensione di tubi stazionari, micca insulati, cumprese i tubi CPVC, in sistemi di sprinkler di u focu.Una noce d'inserzione zigrinata aiuta à simplificà l'aghjustamenti verticali è i bordi svasati nantu à a basa aiutanu à prutege i tubi da entra in cuntattu cù qualsiasi bordi affilati di u ganciu.

IMG_0159

Feature

1 、 Un ganciu di loop hè un tipu di supportu di pipa fattu di Ferru Galvanizatu fattu di metallu di alta qualità.

2、Hè utilizatu per sustene i tubi elettrici o di fontaneria in i tetti di l'edificazioni.

3 、 I supporti di tubi offerti in questa sezione sò pensati per sustene un tubu insulatu o micca insulatu chì permette un aghjustamentu verticale è un muvimentu limitatu in u sistema di tubazione.

4 、 u ganciu gira da un latu à u latu per accodà u muvimentu di tubazione necessariu / a noce d'inserzione zigrinata permette un aghjustamentu verticale dopu a stallazione (a noce hè inclusa)

IMG_0156

Usu

 Loop Hanger usatu in tunnel, culverts, tubi è altri tetti fissu, o per i fili di sospensione.Hanger clamps usatu di high-quality hot-rolled, a superficia di zincu biancu argentu-plated.The forma apposta permette assai di libertà in aghjustà l'altezza è l'angolo di supportu.


Tempu di Postu: Apr-27-2022