Pipe clamp cù gomma

Pinzetta in acciaio inox cù gomma utilizata per a stallazione di tubi contr'à i mura (verticale o orizontale), soffitti è pavimenti.Hè faciule è sicuru d'assemble è pensatu per riduce vibrazioni, rumore è espansione termica.È hè dispunibule in i diametri di 1/2 à 6 inch.

Pipe clamps, o fissazioni di pipa, sò megliu definite cum'è u mecanismu di supportu per i tubi suspesi, sia quelli chì sò orizontali o verticali, adiacenti à una superficia.Sò vitali per assicurà chì tutti i tubi sò fissati in modu sicuru mentre permettenu ancu ogni muvimentu di tubu o espansione chì pò accade.

I morsetti di pipa venenu in parechje variazioni, postu chì i requisiti per a fissazione di tubi ponu varià da un semplice ancoraggio in u locu, à scenarii più cumplessi chì implicanu movimenti di tubi o carichi pesanti.Hè essenziale chì a pinza di pipa ghjustu hè aduprata per assicurà l'integrità di a stallazione.U fallimentu di a riparazione di pipa pò causà danni significativi è costosi à un edifiziu, per quessa, hè impurtante per esse ghjustu.

Features

  • Pò esse usatu in tutti i tipi di tubi cumpresi rame è plastica.
  • I morsetti per tubi rivestiti di gomma furniscenu supportu è prutezzione è sò cumpletamente regulabili per adattà à a maiò parte di e dimensioni di tubi.
  • Aduprate i nostri clips di talon per sustene i tubi chì correnu à u muru - veloce è faciule da installà.

Usu

  1. Per a fissazione: Linee di tubi, cum'è i tubi di riscaldamentu, sanitarii è di l'acqua di scarico, à i muri, i tetti è i pavimenti.
  2. Adupratu per a stallazione di tubi à i muri (verticale / horizontale), soffitti è pavimenti.
  3. Per a sospensione di tubi di rame fissi senza isolati.

Tempu di Postu: Jul-09-2022