Pipe clamp cù gomma

Pipe clamp cù gomma sò per l'installazione efficiente di tutti i tipi di tubi.U rivestimentu di gomma EPDM reduce u rumore è a vibrazione è permette l'espansione termica.Tutti i morsetti di pipa venenu cù un capu filettatu doppiu per adattà à l'asta filettata M8 o M10.
A pinza di pipa cù gomma hè una pinza di pipa cù una vite fatta da acciaio zincatu in qualità di materiale Q235 cù una cumminazione di filettatura M8 / M10.U meccanismo di chjusu rapidu è u filu cumminatu permettenu un prucessu di stallazione faciule è risparmiu di tempu.L'ingaghjamentu di u meccanismo di serratura di sicurezza assicura l'aghjustamentu sicuru di a pipa senza chì a pinza si apre. Pinza di pipa forte per carichi grossi! Pinza di alta qualità per impieghi pesanti cù intarsia insonorizazione EPDM à DIN 4109 Gamma di temperatura da -50 ° à + 110 ° CWu cunnessu combi-nut M8/M10 o M10/M12Tappi a viti cù un dispositivu di serratura captive Migliuramentu di l'isolazione acustica

Descrizzione:
1) Larghezza di banda è Spessore
A larghezza di banda è u grossu hè u listessu per u zincatu (W1), è l'acciaio inox (W4), a larghezza di banda è u grossu hè 20 * 1.2 / 20 * 1.5 / 20 * 2.0mm
2) Cumpunente
Hà quattru parti, cuntene: banda / gomma / viti / nut.
Per a gomma avemu PVC / EPDM / Silicone
Per a noce avemu M8 / M10 / M12 / M8 + 10 / M10 + 12
3) Materiale
Ci sò trè serie di materiale cum'è quì sottu:
① Serie W1 (tutte e parti sò zincate)
② Serie W4 (tutte e parti sò in acciaio inox 201/304)
Serie ③W5 (tutte e parti sò in acciaio inox 316)
4) Applicazione:
Pipe clamp cù gomma hè aduprata per riparà pipelines in industria petrochimica, machini pesanti, energia elettrica, azzaru, metallurgia, minieri, trasporti, ingegneria offshore è altre industrii. U disignu strutturale unicu di u clamp di tubu permette à a pipa per esse aghjustata liberamente prima di stringhje. , è a cunnessione hè affidabile dopu avè strettu a pinza.
Adupratu per a stallazione di tubi à i mura (verticale / horizontale) soffitti è pavimenti
I viti laterali sò prutetti contr'à a perdita durante l'assemblea cù l'aiutu di rondelle di plastica.

5) Funzioni è Beneficii

●Can esse usatu nant'à tutti i tipi di pipework cumpresi Copper è Plastica.
●Rubber clamps pipa allineatu furnisce sustegnu è prutezzione è sò cumplettamente adjustable à adattà a maiò parte di dimensioni pipa.
●Use i nostri clips talon per sustene i tubi chì currenu u muru - veloce è faciule da stallà.


Tempu di post: Dec-20-2021