Morsa robusta cù noce solida

A morsettiera solida per tubu hà una banda solida d'acciaio inossidabile cù un bordu rotulatu è una parte inferiore liscia per prevene danni à i tubi;inseme à una custruzzione extra forte per furnisce una alta resistenza per una sigillatura superiore, ideale per l'applicazioni pesanti induve sò richieste grandi forze di serramentu è prutezzione di corrosione.
I morsetti per tubi solidi sò fatti di ferru galvanizatu è in acciaio inox.U ferru galvanizatu hè divisu in zincu biancu è zincatu giallu.Larghezze di banda comunemente usate sò 18MM, 20MM, 22MM, 24MM è 26MM.I viti utilizanu standard internaziunali di qualità 8.8, chì anu un torque più grande è una forza più grande.hè largamente utilizatu in certi lochi chì necessitanu una forza di stringhje forte.Hè largamente utilizatu in l'automobile, trattori, carrelli elevatori, locomotive, navi, minieri, petroleum, chimichi, farmaceutici, agricultura è altre acqua, oliu, vapore, polvera, etc. Hè un connector ideale.
Descrizzione:
1) Larghezza di banda è Spessore
A larghezza di banda è u grossu hè diversu da u materiale zincatu è in acciaio inox
Per u zincatu (W1), a larghezza di banda è u grossu hè 18 * 0.6/20 * 0.8/22 * 1.2/24 * 1.5/26 * 1.7mm
Per l'acciaio inox, a larghezza di banda è u grossu hè 18 * 0.6/20 * 0.6/22 * 0.8/24 * 0.8/26 * 1.0mm
2) Cumpunente
Hà quattru parti, cuntene: banda / ponte / bolt / assi.
3) Materiale
Ci sò quattru serie di materiale cum'è quì sottu:
① Serie W1 (tutte e parti sò zincate)
Serie ②W2 (banda è ponte sò in acciaio inox 201/304/316, altre parti sò zincate)
Serie ③W4 (tutte e parti sò in acciaio inox 201/304)
Serie ④W5 (tutte e parti sò in acciaio inox 316)
Applicazione
I morsetti per tubi solidi sò assai populari per esse largamente usati in l'automobile, l'industria, l'agricultura, i tubi di l'auto, i tubi di u mutore, i tubi d'acqua, i tubi di raffreddamentu, etc.
A fascetta per tubu unicu hè cuncepita principalmente per l'usu in applicazioni induve i morsetti per tubi duveranu risponde à i requisiti pesanti.U bullone di qualità 8.8 d'alta resistenza significa chì sta pinza pò esse strettu cù arnesi standard manuali, pneumatici o elettrici, è i bordi rotulati ponu prutege u tubu da danni.


Tempu di Postu: Dec-03-2021