fascetta a molla

Spring Hose Clamp hè fattu di acciau di manganese d'alta qualità, hè faciule d'utilizà è di disassemble, stringhje uniformemente, è pò esse usatu ripetutamente.Ci sò diverse dimensioni per l'utilizatori à sceglie.

I morsetti a molla implementanu u standard di u fabricatore, vede u sistema standard di dumanda standard 673B per i morsetti elastici di cintura d'acciaio per i dettagli.

Introduzione di u produttu Edit Broadcast

I clamps di primavera sò ancu chjamati clamps giapponesi è clamps di primavera.Hè punched in una forma tonda da l'acciaio di primavera à un tempu, è ci sò duie orecchie per pressu a manu nantu à l'anellu esternu.Quandu ci vole à chjappà, hè solu bisognu di appughjà l'arechje duru per fà l'anellu internu più grande, allora pò esse inseritu in u tubu tondu, è poi liberate u manicu per clamp.Facile à aduprà.Pò esse riutilizatu.

Emissione di editore di selezzione

A pinza di primavera ùn hà micca forza di clamping in u so statu naturali.Hè bisognu à esse inseritu in un tubu tondu una taglia più grande di a dimensione di l'anellu internu per generà a forza di serratura.

Per esempiu, un tubu tondu cù un diametru esternu di 11MM hà bisognu di utilizà una pinza di 10,5 in u statu naturali, è pò esse chjappu solu quandu hè inseritu.Dipende da a dulcezza è a durezza di u tubu tondu.

Spring Clamp Classification Edit Broadcast

A classificazione di pinze di primavera hè distinata da u gruixu di u cinturione, chì sò pinze di primavera ordinariu è pinze di primavera rinfurzata.U grossu di u materiale hè 1-1.5MM per pinze di primavera ordinarie.1.5-2.0MM è sopra sò pinze di primavera rinfurzata.

trasmissione di edizione di selezzione di materiale

A causa di i grandi esigenze per a molla di materiale, a pinza di primavera hè cunvinziunali fatta di 65MN, azzaru di primavera, chì hè fatta da trattamentu termale.

Trattamentu di a superficia: passivazione di zincu Fe / EP.Zn 8, trattamentu di dehydrogenation riferite à QC / T 625.

Funzioni di Spring ClampEdit Broadcast

L'anellu internu di 360 ° hè cuncepitu precisamente, dopu a sigillatura, hè un cercolu cumpletu è uniforme, è a prestazione di sigillatura hè ancu megliu;

Nisuna trasfurmazione di materiale di bordu di burr, impedisce in modu efficace i danni à i pipeline;

Dopu un trattamentu efficace di deidrogenazione, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di rotture è altri prublemi in usu à longu andà;

Sicondu u trattamentu di a superficia standard europea, a prova di spruzzo di sali pò ghjunghje à più di 800 ore;

Facile à stallà;

Dopu à 36 ore di prova di elasticità cuntinuu, proprietà meccaniche d'alta resistenza sò garantite;

1


Tempu di Postu: 13-Jan-2022