Cos'è una pinza per tubi?

Un clamp hè pensatu per assicurà un tubu nantu à un raccordu, clampendu u tubu, impedisce chì u fluidu in u tubu sguassate à a cunnessione.L'attache populari includenu qualcosa da i motori di vittura à l'accessori di bagnu.In ogni casu, i clamps di tubu ponu esse aduprati in una varietà di diverse industrii per assicurà u trasportu di prudutti, liquidi, gasi è chimichi.

Ci sò quattru categurie generale di pinzette;vite / banda, primavera, filu è orechja.Ogni sferente pinza di tubu hè aduprata secondu u tipu di tubu in quistione è l'attache à a fine.

微信图片_20210603135450

 

Cumu funzionanu i morsetti per tubi?

•Una clamp hè prima attaccata à u bordu di un tubu.

TS1S`$~2J[5$N]O)7S6LP]6_副本

 

•Ssu bordu di a mangue hè tandu pusatu intornu à un ughjettu sceltu.

稿定设计导出-20210607-161716

 

•U clamp avà deve esse strettu, assicurendu u tubu in u locu è assicurendu chì nunda di l'internu di u tubu pò scappà.

弹簧卡子用途

 

In generale, i morsetti di viti/banda ùn sò micca usati per scenarii ultra-alta pressione, ma invece sò usati spessu in ambienti di pressione più bassa, è ancu quandu una correzione rapida hè necessaria, in particulare in a casa.Dice questu, numerosi industrii l'utilizanu, cumprese l'automobile, l'agricultura èmarinaindustrii.

Cura di u vostru Hose Clamp

§Ùn stringe micca i vostri clamps, perchè questu pò causà seri prublemi di pressione dopu.

§ Siccomu i morsetti di manichi venenu in una varietà di dimensioni, assicuratevi chì i vostri morsetti scelti ùn sò micca troppu grande.Mentre i morsetti troppu grossi puderanu ancu fà u travagliu bè, ponu esse sia esteticamente dispiacenti, sia ponu un risicu per a sicurità.

§Infine, a qualità hè chjave;assicuratevi di ùn scrive micca i vostri clamps è a so stallazione se vulete guarantisci a durabilità.

initpintu_副本


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021