Cosa da cunsiderà quandu sceglite i migliori morsetti per tubi

i migliori clamps per i vostri prughjetti, ci sò uni pochi di punti impurtanti per cunsiderà.Questa sezione delinearà quelli fattori, cumprese l'adattabilità, a cumpatibilità è i materiali.Assicuratevi di leghje sta sezione currettamente per capiscenu tuttu ciò chì hè necessariu di sceglie i migliori clamps per tubi.

Tipu
Ci hè uni pochi di diversi tipi di morsetti di mangui, è ognunu hà i so punti di forza è funzioni.

· Morsetti a vite: I morsetti a vite in stile presentano una lunga fascia in acciaio inox che si avvolge intorno a sé e una vite che l'installatore può usare per stringere la fascia.Quandu l'installatore stringe u vitu, tira i dui estremità di a banda in direzzione separata, applicà assai pressione.Inoltre, u so design permette à i morsetti à viti per aghjustà per parechje dimensioni di tubi.
_MG_2967
_MG_2977
_MG_3793

· Morsetti di primavera: I morsetti per tubi in stile primavera sò fatti da un pezzu d'acciaio curvatu à un diametru specificu.Ci sò dui tabulazioni chì l'utilizatore pò stringhje cù un paru di pinze per apre a pinza.Una volta liberata, a pinza si chjude, applicà pressione à a manguera.Queste pinze sò veloci à stallà, ma ùn sò micca regulabili.Puderanu ancu esse un pocu finicky in lochi stretti.

_MG_3285

· Pinze per l'orechja: i morsetti in stile orecchie sò fatti da una banda di metallu chì si avvolge intornu à sè stessu cum'è una pinza à viti, ma un pocu più grossa.Queste pinze anu una tabulazione di metallu chì si appiccica da a banda è parechji buchi currispondenti per a tabulazione per sbulicà.L'installatore usa un paru speciale di pinze per stringhje l'arechja (una sezione collapsable di a pinza), tirà a pinza chjusa è permette à a tabulazione di calà in u locu.

_MG_3350

Materiale

I morsetti di mangue sò posti in certi pusizioni difficiuli - abbastanza literalmente.Sò spessu in ambienti umidi o esposti à liquidi corrosivi.Per quessa, hè impurtante di sceglie unu fattu da u megliu materiale per chì a riparazione o a stallazione durà è stà senza perdite.

Hè guasi una regula chì i meglii clamps di manguera deve esse in acciaio inox in a custruzzione.L'acciaio inossidabile hè forte, durable è resiste à a corrosione.L'acciaio di primavera trattatu da u calore hè ancu una opzione, ancu s'ellu ùn hè micca resistente à a corrosione cum'è l'acciaio inox.I materiali più menu arrugginiranu rapidamente, cum'è a condensazione è i sustanzi chimichi acceleranu l'ossidazione.Quandu una pinza diventa abbastanza debule, pò separà sottu pressione

Cumpatibilità
Aduprà u tipu ghjusta di pinza per un travagliu particulari hè impurtante.Per esempiu, stringhjendu una manguera nantu à un fitting barbed cù parechje costelli ùn hè micca un travagliu per una pinza più fina;se a pinza ùn hè micca perfettamenti dritta, ùn applicà mancu pressione in un set di costelli - hè una ricetta per una fuga.

Per i raccordi barbed, l'usu di una pinza cù una banda plana cum'è una pinza à viti o di l'orechja hè megliu.I morsetti di primavera sò eccellenti per chjappà una manguera nantu à un raccordu grooved, cum'è un raccordu di radiatore in un veiculu.

U materiale di a manguera ùn importa micca quant'è dimensionà a pinza currettamente.Forzà una pinza chì hè troppu chjuca pruvucarà a manguera à fibbia, se ancu funziona.Aduprà una pinza chì hè troppu grande simpricimenti ùn applicà micca abbastanza pressione.

Sicurezza
Ci hè uni pochi di punti à cunsiderà quandu si tratta di utilizà clamps di mangu in modu sicuru.

· I fabbricanti stampanu pinze in stile di banda da lunghe lamine d'acciaio inox.U prucessu di stamping pò lascià un tagliu di rasu à a fine di a banda.Attenti quandu li manipule.

· I morsetti di primavera pò esse un pocu inestabile quandu si pinzanu in i mandibuli di un paru di pinze.Hè megliu purtassi a prutezzione di l'ochji per evità di piglià accidentalmente una pinza di gomma rogue à l'ochju.

· Mentre chì una pinza di gomma hè un disignu simplice, applicanu pressione assai rapidamente.Se tenete a pinza in u locu mentre stringhje, assicuratevi di mantene l'esterno di a pinza.Qualchese pelle presa trà a pinza è a manguera hè suscettibile à una piccula ferita.

Cù questu prima di i migliori clamps, sceglie u megliu tipu per un prughjettu ùn serà micca cusì sfida.A seguente lista di alcuni di i meglii clamps per a manguera farà ancu più faciule.Assicuratevi di paragunà ogni tipu per sceglie u dirittu per u prugettu, è assicuratevi di mantene in mente e prime considerazioni.


Tempu di Postu: Apr-15-2021